Hei,
Kiinnostaisiko ketään Feneilijää lähteä kokeilemaan kisaamista s/y Modestylla Albin Express -luokkamestatuuskisoihin 10-11.8?
T. Sampsa
0405781017
Search found 7 matches
- Wed Jul 31, 2013 17:07 pm
- Forum: Tori
- Topic: Gastia tarvittaisiin Albin Express luokkiksiin 10-11.8.
- Replies: 0
- Views: 1504
- Thu Jun 06, 2013 10:42 am
- Forum: Racing
- Topic: WHC 4/2013
- Replies: 25
- Views: 13960
- Wed May 15, 2013 21:39 pm
- Forum: Racing
- Topic: WHC 1/2013
- Replies: 34
- Views: 18972
Voisiko tuota sääntöä soveltaa tilanteessa jossa kaksikierroksinen ratakisa lyhennetään yhteen kierrokseen?
Muistaakseni jossain kisassa jossa tälläinen lyhennys tehtiin kaikki veneet eivät lyhennystä huomanneet vaan purjehtivat vielä toisenkin kierroksen. Ja ne veneet jotka ensimmäisen alamerkin ...
Muistaakseni jossain kisassa jossa tälläinen lyhennys tehtiin kaikki veneet eivät lyhennystä huomanneet vaan purjehtivat vielä toisenkin kierroksen. Ja ne veneet jotka ensimmäisen alamerkin ...
- Mon Sep 17, 2012 14:56 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Ottakaa kuvia pressutelineistä!
- Replies: 45
- Views: 38572
- Thu Sep 22, 2011 09:08 am
- Forum: Racing
- Topic: Syysseilaus 2011
- Replies: 202
- Views: 91837
- Wed Sep 21, 2011 15:53 pm
- Forum: Racing
- Topic: Syysseilaus 2011
- Replies: 202
- Views: 91837
- Wed May 20, 2009 11:17 am
- Forum: Tori
- Topic: Gastikoululainen
- Replies: 0
- Views: 1319
Gastikoululainen
Hei,
olen mukana kevään gastikoulussa ja siltä pohjalta täälläkin tarjoan itseäni gastiksi, eli kokemusta kilpailemisesta ei vielä hirveästi ole mutta innostusta ja aikaa sitäkin enemmän. Asustelen Larussa ja olen valmis lähtemään mukaan lyhyelläkin varoitusajalla.
T. Sampsa Söyrilä
0405781017 ...
olen mukana kevään gastikoulussa ja siltä pohjalta täälläkin tarjoan itseäni gastiksi, eli kokemusta kilpailemisesta ei vielä hirveästi ole mutta innostusta ja aikaa sitäkin enemmän. Asustelen Larussa ja olen valmis lähtemään mukaan lyhyelläkin varoitusajalla.
T. Sampsa Söyrilä
0405781017 ...