Sellaiseen johtopäätökseen olen kuitenkin tullut että meidän startti on 11.20. Sitten kun vielä muistaisi miltä I-lippu näyttää ettei tule ylläreitä

Päättelin ettei tuo ole kovin salainen, koska googlettamalla "Helsingin kilpailuradat" löytyy viime vuoden FE-regatan ohje, josta on suora linkki ko. karttaan.moderoiva isoveli wrote: Mode-edit, linkin pitäisi olla salattu ei-jäseniltä![]()
Harald päättänee onko kuva sittenkin julkista materiaalia.
Ordereissa ei ole mun mielestä mitään myöskään radan suunnasta, eli tuo voi olla vaikka slööri-slööri-rata, jos niin päättävät, vai sanooko PKS tästäkin jotain? (sääntökirja on veneessä...)harald wrote:Ordereissa ei ollut radan lyhentämisestä mitään. No, PKS sanoo miten ne
tehdään.
Samaa mietin minäkin, kun kömmin tuonne teidän muiden puolestaharald wrote:(miksi kaikkien pitää kömpiä tuonne pyyhyn, kun orderit voisi nettiinkin laittaa?)
Olen ajatellut jo pitkään rustata jonkinsortin avautumista suomalaisesta purjehduskilpailuitten järjestämiskulttuurista jonnekin Vene-lehteen.harald wrote: (miksi kaikkien pitää kömpiä tuonne pyyhyn, kun orderit voisi nettiinkin laittaa?)
Näin mä sen siis järkeilin, että tosiaan klo 11 paukahtaa varoitusviesti ensimmäiselle ryhmälle, mutta tosiasiassa lähinnä toki ajattelin asiaa siten että "ei ihan vielä klo 11 mutta 5 minsaa Albinien jälkeen".Mutta joo, alue on krunikan ja vuosaaren välinen alue, ja meidän starttimme on
11:15 (star 11:00, louhet 11:05, AE 11:10 ja me ...). Vai luulitko Petri että sanan-
muoto "ensimmäinen startti 11:00" tarkoittaa ensimmäisen startin varoitus-
viestiä, eikä starttia? Ensimmäinen varoitusviesti annettaneen 10:55 mun
tajun mukaan.
Jep ja jos Charlotta-Hennuli-kaksikko oli tiukka, niin niin oli myös Anneli-Lisbeth. Ollille kyllä kunnia loistavasta kisasta, pienistä asioista oli kiinni joka lähdössä sijoitukset, vaikkei enää sunnuntaina sijoituksia ratkottukaan veneenmittojen sisällä maaliviivasta. Lisäksi on toki kyllä korostettava myös Ollin miehistön roolia, koska en ainakaan itse nähnyt yhtään kämmättyä manööveriä siinä missä taas Annelissa tänään onnistuttiin vetämään rintsikoita jiipissä yms. vaikka kokemusta on jo tältäkin kaudelta yhteensä kymmenien starttien verran. Ei me tosin lauantaina kämmitty kolmestaan, mutta sunnuntaina tulokasgasti Panu sitten ehkä sekoitti hieman pakkaaharald wrote:Ranking on päivittynyt:
http://www.fe83.org/race/ranking/
HTPS tulokset tuossa:
http://htps.info/kilpailut/tulokset.php ... .2007.kisa
Hennuli pisti todella ahtaalle. Pelottaa jo miten menee hangossa...
Täytyy tosiaan kiitellä miehistöä, ja toki myös Panua miehistön lainastaPetri wrote:Lisäksi on toki kyllä korostettava myös Ollin miehistön roolia, koska en ainakaan itse nähnyt yhtään kämmättyä manööveriä siinä missä taas Annelissa tänään onnistuttiin vetämään rintsikoita jiipissä yms. vaikka kokemusta on jo tältäkin kaudelta yhteensä kymmenien starttien verran. Ei me tosin lauantaina kämmitty kolmestaan, mutta sunnuntaina tulokasgasti Panu sitten ehkä sekoitti hieman pakkaa