G10
- harald
- Hallitus
- Posts: 11557
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Re: G10
On jossain videoissa näkynyt, mutta mistään ei sitä kai suomesta saa? Normi wenda.fi ja kevytrakentajanverkkokauppa.fi näyttävät nollaa.
Jos keksit mistä sitä saisi vinkkaa tännekin.
Kallista on kuulemma. Moni tekee noita paksuja sitten itse.
Jos keksit mistä sitä saisi vinkkaa tännekin.
Kallista on kuulemma. Moni tekee noita paksuja sitten itse.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020