G10

FE-vene ja yhdistys / FE-båten och föreningen

Moderators: Petri, harald

guest

G10

Post by guest »

Onkohan foorumin jäsenillä kokemusta G10:n käytöstä ja/tai hyvistä hankintakanavista? Minulla olisi pari veneprojektia tiedossa joihin tuo voisi toimia hyvin, mutta en ole oikein löytänyt sopivaa paikkaa mistä sitä ostaa. Veitsien kahvoiksi myytävät palat ovat vähän pieniä/ohuita.
User avatar
harald
Hallitus
Posts: 11557
Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
Location: Sibbo
Vene: Charlotta
Contact:

Re: G10

Post by harald »

On jossain videoissa näkynyt, mutta mistään ei sitä kai suomesta saa? Normi wenda.fi ja kevytrakentajanverkkokauppa.fi näyttävät nollaa.

Jos keksit mistä sitä saisi vinkkaa tännekin.

Kallista on kuulemma. Moni tekee noita paksuja sitten itse.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Guest

Re: G10

Post by Guest »

Tämä näyttäisi potentiaaliselta?

https://www.masterplatex.de/epages
Post Reply