Luukku

FE-vene ja yhdistys / FE-båten och föreningen

Moderators: Petri, harald

elmo
kokelas
Posts: 159
Joined: Thu Aug 12, 2004 13:05 pm
Location: Kaarina

Post by elmo »

Mistä tuo lista on ostettu! :shock:
S/Y Aurora
FIN 2775
User avatar
harald
Hallitus
Posts: 11557
Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
Location: Sibbo
Vene: Charlotta
Contact:

Post by harald »

Tuo on se lista jota mm. svb.de tarjoaa luukun lisävarusteena. Sahasin siitä melko paljon pois.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
User avatar
harald
Hallitus
Posts: 11557
Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
Location: Sibbo
Vene: Charlotta
Contact:

Re: Luukku

Post by harald »

Tuli jutettua uuden FEneilijän kanssa ja totesimme että hinnat ovat nousseet. Tämä Gebo Flushline 560x560 30 on nykyään 700 € euroa

https://www.svb.de/de/gebo-flushline-lu ... 65-mm.html
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Cage
Jäsen
Posts: 1114
Joined: Fri Feb 03, 2012 14:40 pm
Location: Espoo
Vene: Estelle

Re: Luukku

Post by Cage »

Meidän Gebo on alkanut vuotaa kehikon saumasta. Pitää yrittää saada sinne jollain pienellä ruiskun päällä epoksia jossain vaiheessa.
Cage, s/y Estelle (FIN-2040)
Post Reply