Luukku
- harald
- Hallitus
- Posts: 11557
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Re: Luukku
Tuli jutettua uuden FEneilijän kanssa ja totesimme että hinnat ovat nousseet. Tämä Gebo Flushline 560x560 30 on nykyään 700 € euroa
https://www.svb.de/de/gebo-flushline-lu ... 65-mm.html
https://www.svb.de/de/gebo-flushline-lu ... 65-mm.html
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Re: Luukku
Meidän Gebo on alkanut vuotaa kehikon saumasta. Pitää yrittää saada sinne jollain pienellä ruiskun päällä epoksia jossain vaiheessa.
Cage, s/y Estelle (FIN-2040)