Feneelle katos
-
/kimmo
"kaapelinsuojaputkisto"
"Kaapelinsuojaputkisto" nimellä löytyy ainakin uponorin ja kwh:n tuotetta. 50mm PVC putki, jossa muhvit. Punaista tai keltaista ja valmiita mutkapaloja löytyy myös. Itse putki taipuu jonkin verran (paremmin kuin paksumpiseinämäinen viemäriputki).
-
Guest
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Re: Feneelle katos
Sipoossa saa rakentaa 50 m² pressutallin joka on pystyssä 6 kk vuodesta. Kun vielä sattui olemaan viikon lomautettuna niin tuli väkerrettyä kirkko veneelle, siellä voi sitten pitää hartaita hetkiä.
Vähän liian korkea tuosta tuli, mutta piti rakentaa varman päälle ettei ole vain liian matala. Ensi talveksi pitää madaltaa tuota 60 - 100 cm niin helpottuu moni asia.
Jos teette tällaisen niin mitatkaa pressun oikea pituus ennen kuin ruuvaatte päädyt paikalleen vinotukeineen. 8 x 10 m pressu ei ole muuten 10 m pitkä vaan joku 9,7 m ehkä.
21x50 kuusirimaa ja 48x48 cm.
Vähän liian korkea tuosta tuli, mutta piti rakentaa varman päälle ettei ole vain liian matala. Ensi talveksi pitää madaltaa tuota 60 - 100 cm niin helpottuu moni asia.
Jos teette tällaisen niin mitatkaa pressun oikea pituus ennen kuin ruuvaatte päädyt paikalleen vinotukeineen. 8 x 10 m pressu ei ole muuten 10 m pitkä vaan joku 9,7 m ehkä.
21x50 kuusirimaa ja 48x48 cm.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Re: Feneelle katos
Vähän turhan tilava tällä hetkellä.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Re: Feneelle katos
Kannattaa miettiä vielä muutama vuosi ennen kuin pienentää.
Olli P
S/Y Feria
FIN 2772
S/Y Feria
FIN 2772