Kyllä, laponesto on selvästi merivesisuodatinta ja letkuja ylempänä. Puhelimen kameran optiikka vain ei tätä kunnolla näytä.harald wrote: Thu May 02, 2024 13:43 pm Onhan tuo laponestoventtiili korkein kohta joten eiköhän se toimi.
laponesto
Re: laponesto
Irene - FIN-12209 - OHA 5271 - 230183040 - +358 40 513 8605