- Mikko Eronen -
Tästä sivujuonteesta tuli sellainen mieleen, että onhan yhdistyksen gepsimokkuloissa akut kunnossa? Mulla muuttui pykälää uudemmasta mallista akku niin pulleaksi ettei kansi meinannut pysyä kiinni. Hommasin uuden akun ennen kuin vanha sanoo poks...harald wrote:Onhan Tripissä GPS-tallennus kunnossa?
Jos tarkoitat trackien saamista, en usko että onnistuu nyt juuri käytössä olevalla kalustolla. Ja saas nähdä, uskaltaako semmoista julkiseen arvosteluun päästääkään, hyvä jos itse uskaltaisi nähdäharald wrote:Onhan Tripissä GPS-tallennus kunnossa?
Tarkemmin sanottuna, en vain itse ole noihin trackien tekemiseen perehtynyt millään lailla. Onhan ainakin minulla kännykässä GPS, mutta ei ole ollut aikaa leikkiä sen enempää tutustuakseen hienouksiin. Nyt kun katsoin, taitaa tuolla jotain reittiä saada tallennettua. Täytyy katsoa jos ehtisin sitä tutkia lähemmin...harald wrote:Tarkoitatko että kellään ei ole esim GPS:llä varustettua kännykkää mukana?
Ei se kehtaamisesta saa olla kiinni. Sanotaan että jos haluaa kehittyä pitää laittauta oman "comfort zonen" ulkopuolelle, olkoon tämä esimerkki siitä.
Ei noitten trackien tarkoitus ole elvistellä, vaan antaa palautetta omasta purjehduksesta jotta osaa seuraavan kerran purjehtia paremmin. Mitä enemmän trackeja on kisoista niin sitä helpommin löytää jokainen jonkun vertailukohdan missä kohtaa olisi parantamisen varaa.
Purjehdus ja etenkin kilpasellainen on oppimislaji.