
mode edit(hh): Isosta kuvasta tehty keskikoko-kuva linkkeineen
Täh, voiko Halparassit upota?harald wrote: Et nähnyt EPS:llä sitä uponnutta halpa-rassia?
Tämä on muuten paskamainen tosiasia. Jotenkin ei mene mun kaaliin, että ajamalla kiville tai esim. päin laituria (=täysin kipparin oma moka), vakuutus korvaa muitta mutkitta. Mutta sitten jos laiturissa ollessa esim. läpivienti pettää (=vahinko, joka voi sattua huolellisellekin kipparille ja vaikka läpiviennit säännöllisesti tarkastettaisiin), kukaan ei suostu myymään minkäänmoista vakuutusta joka tämän korvaisi.Suosittelen, nimittäin vakuutus ei osallistu kustannuksiin jos läpivienti pettää.
Ei kai tuo uponnut vene lopullisesti pilalla ole? Vene ylös, tyhjennys, kuivatus, pesu, pilalle menneet sähkölaitteet vaihtoon, läpivienti kuntoon ja takaisin vesille?Anonymous wrote:Kyseisen tapahtuman todennäköisyys on toki äärimmäisen pieni, mutta meikäläisen taloustilanteessa purjehdusharrastus loppuisi siihen paikkaan. Ehkä viiden, kymmenen vuoden ankaralla säästämisellä saisi riittävät rahat uuden veneen hankintaan.
Pah. Väärin olette laskeneet ja miettineet, kun kerran tarjolla on vain eioota.Vakuutuskysymykseen: usko pois, on tätä mietitty ja laskettu. Ruotsin maalta moisen vakuutuksen saa, eikös sieltä kaikki rantaudu Suomeen viiveellä
Ja tämän operaation hinta suhteessa veneen arvoon? Saahan siitä toki vielä kalun, mutta aika hurja vaiva ja kustannus tuosta syntyy.Ei kai tuo uponnut vene lopullisesti pilalla ole? Vene ylös, tyhjennys, kuivatus, pesu, pilalle menneet sähkölaitteet vaihtoon, läpivienti kuntoon ja takaisin vesille?