Osaisiko joku viisas kertoa sen rakenteesta jotakin?
Sen verran kattelin ja totesin että vaihde näyttää olevan kiinnitetty akseliin ja sitten sen jälkeen ois laakeri, jota voidellaan paksulla oljyllä (säiliö pultattu konehuoneen seinään) Kuulostaisi rasvanipat ja vaseliini fiksummalta mutta kai ne tekijät tietää... Sitten sen jälkeen akseli menikin piiloon. Akselin päälle on laitettu kumiletkun pätkä.
En sen tarkemmin ruvennut letkun pätkän alle katselemaan, mutta onko tuo letku jotenkin tiivistävänä osana siinä vai ihan jotain muuta tarkoitusta varten? Letku meinaan näytti olevan siinä kunnossa että alkais kierrokset olemaan kohta tehty (pyöriikö se letkunpätkä?)
Ilmeisesti tuota letkua vaihtaessa joutuu vetää koko akselin ulos ja vaihtamaan sinne tiivisteet/stefat/mitä siellä sitten onkaan.
Juu, sehän se alkuperäinen kysymys oli että mitä siellä on...

Eli vastauksia kaivataan!