Sunwind 27 sivut

Moderators: Petri, harald

harald
Hallitus
Vene: Charlotta

Sunwind 27 sivut

Post by harald »

Törmäsin todella hyviin ja informatiivisiin sunwind 27-sivuihin osoitteessa

http://www.saunalahti.fi/~harrihoo/

Kannattaa tutustua. Kokemuksia b-teman putkiklemmareista septiasennuksessa jne jne.
Aika paljon samanlaisia juttuja kun FE:ssäkin, sattuneista syistä.

Sivuilla on myös käsitelty pölynimurin tarpeellisuutta veneessä (Panu,
vink vink!) :)
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Panu
hyperaktiivi

Re: Sunwind 27 sivut

Post by Panu »

harald wrote:Sivuilla on myös käsitelty pölynimurin tarpeellisuutta veneessä (Panu, vink vink!) :)
Tervehdys
Sunvind linkki wrote: Pölynimurin virrasta suurin osa menee kovan äänen muodostamiseen
Pitäähän tuo väite joten kuten paikkansakin, mutta olen minä imurille löytänyt ihan oikeaakin hyödyllistä käyttöä. Moni paikka olisi muutoin jäänyt putsaamatta. Onpa imuria tultu satamassa lainaamaankin, kun päässyt vahinko käymään, vai mitä Trippiläiset :wink:.

Kyllä Biltema sai kuulla kunniansa. Jokaisella ihmisellä taitaa olla luontainen tarve tulla petetyksi... :?.
Sunvind linkki wrote: Meillä ei toiminut öljynpaineen varoitusvalo. Sen huomasi tietysti startatessa, jolloin sen olisi pitänyt syttyä, mutta ei vaan syttynyt. Mittarilla selvitimme vian olevan öljykellossa eli anturissa. Sen vaihdettuamme öljynpaineen merkkivalo syttyi, mutta yllättäen myöskin summeri alkoi soimaan sen merkiksi, että virrat olivat päällä. Tämä summeri ei ollut koskaan toiminut meidän aikanamme, mutta summerissa ei ollut vikaa, se oli testattu. Se on kyllä meille arvoitus, mitä tekemistä sillä on öljynpaineen kanssa, mutta samapa tuo, kunhan toimii.
Taitaa olla Yanmarissakin tuo sama ominaisuus. Aikoinaan se hieman ihmetytti, mutta ratkaisuhan on selkeä: Jos virta on päällä eikä öljyn painetta ole niin valo syttyy ja pilli soi. Yksinkertaista eikä jää huomaamatta.
Ystävällisin veneily terveisin PR
harrihoo

Kiitos teille

Post by harrihoo »

Hienoa huomata, että sivumme on löydetty. Tässä vaiheessa on syytä tunnustaa, että näillä sivuilla on paljon osuutta omien sivujemme syntymiseen. On tätä palstaa nimittäin luettu vuosikaudet kateellisena, kun ei Sunwindille ole vastaavaa, paitsi se ruotsinkielinen. Jos sivuistamme on jollekin hyötyä, niin hieno juttu. Pari sähköpostia olen saanut, jossa on kiitelty annettuja vinkkejä, yhden (ensi keväänä toteutettavan) olen myös saanut itse.

Harald on tehnyt "aaltoja halkovaa" työtä, iso hatunnosto meiltä(kin) päin :D
Post Reply