Viimevuonna aloitettu perinne - siis emmeköhän jatka sitä perinnettä tänäkin vuonna ja sankoin joukoin. Sinnehän on kohtuumatka niin idästä kuin lännestä. Arkki ja Alma tulossa ainakin lännestä.
Hanko kutsuu!
-
Arkki
- luti
- Posts: 665
- Joined: Fri Apr 23, 2004 09:21 am
- Location: Uusikaupunki
- Vene: Baladeur
- Contact:
Hanko kutsuu!
Pienenä muistutuksena kaikille FE-83 purjehtijoille että Hangon regatta tapahtuma siintää jo 43:n päivän päässä
eli kisapäivät to 7- la 9.7.05.
Viimevuonna aloitettu perinne - siis emmeköhän jatka sitä perinnettä tänäkin vuonna ja sankoin joukoin. Sinnehän on kohtuumatka niin idästä kuin lännestä. Arkki ja Alma tulossa ainakin lännestä.
Viimevuonna aloitettu perinne - siis emmeköhän jatka sitä perinnettä tänäkin vuonna ja sankoin joukoin. Sinnehän on kohtuumatka niin idästä kuin lännestä. Arkki ja Alma tulossa ainakin lännestä.
Seppo
S/Y Baladeur, FIN-6889
S/Y Baladeur, FIN-6889
-
Guest
Vielä muistutuksena että Hangon regatan ilmoittautumisen viimeinen päivä on ensi sunnuntai eli 3.7. eli nyt pistämään ilmoittautumisia! Täältä
http://www.hsf.fi/appendix/file/2004071 ... DAN_05.pdf löydät vielä kutsun ja infon. Ja luokkahan on FE83 ja maksu köliveneiden mukaan.
http://www.hsf.fi/appendix/file/2004071 ... DAN_05.pdf löydät vielä kutsun ja infon. Ja luokkahan on FE83 ja maksu köliveneiden mukaan.
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Niin ja ellei ole vielä lötynyt niin kotisivu on tuossa:
http://www.hsf.fi/
Ja kutsu:
http://www.hsf.fi/evenemang.php?id=20050614131221s
http://www.hsf.fi/appendix/file/2004071 ... DAN_05.pdf
Huomioi että olemme siis "kölivene" joten maksu on 100¤. Jos maksaa
LYS mukaan on 120¤
http://www.hsf.fi/
Ja kutsu:
http://www.hsf.fi/evenemang.php?id=20050614131221s
http://www.hsf.fi/appendix/file/2004071 ... DAN_05.pdf
Huomioi että olemme siis "kölivene" joten maksu on 100¤. Jos maksaa
LYS mukaan on 120¤
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020