Ke 3.6.2015: WHC tai Twilight?
Ke 3.6.2015: WHC tai Twilight?
Kumpaan kansa on menossa ensi keskiviikkona? Ketä tulossa?
Ettei kävis taas niin että molemmissa se 2-4 fenettä. Meillä veneestä irrotetaan tänään heloitusta sisustusmattoprojektin tieltä, mutta eiköhän ne saada takaisin ennen ensi keskiviikkoa.
Ettei kävis taas niin että molemmissa se 2-4 fenettä. Meillä veneestä irrotetaan tänään heloitusta sisustusmattoprojektin tieltä, mutta eiköhän ne saada takaisin ennen ensi keskiviikkoa.
Cage, s/y Estelle (FIN-2040)
Jos palkinnot on yhtä hyvät kuin viime vuonna, niin pikkuluokan voittaja saa sijoitukselleen vielä muutaman kympin korkoakin. Eihän toi sulla siis voi olla rahasta kiinni, vai pelkäätkö ettet voita? Pari gastikoululaista laidalle, ja mukaan.harald wrote:Näillä gasti- ja rahamäärillä vaaka kallistuu ainakin vielä WHC:n puolelle.
Lisbeth olisi hyvin mielellään osallistumassa Twilight Raceen, jos vaan tarpeeksi muita on tulossa. Vene on ollut iskussa jo monta viikkoa, mutta itsellä on vielä vähän epävarmuustekijöitä ensi viikolle. Toivottavasti kuitenkin mukana.
Olli Niemi
Mutta WHC:ssahan voi voittaa palkintoja ilman mitään panostusta, vielä parempi tuotto sijoitukselle 
Vähän näyttää Twilightin osallistujalista järjestäjien veneiltä ja tuon H-vene Viljon yleisen kilpailuaktiviteetin (kovia purjehtijoita jotka silloin tällöin purjehtivat joitain kisoja ja tässä tapauksessa uskoisin että kyse on H-SM:ien treenaamisesta) huomioiden uskoisin että ovat kaikki käyttäneet "Hoskilaisille maksuton"-korttia.
Cagen kyssäri on se olennainen, 2-4 venettä molemmissa vai kaikki yhdessä paikassa. Nyt vähän näyttäisi juuri siltä että jako menee noin. Ja täähän on nyt vähän laajempi ongelma koko purjehdusskenessä ylipäänsä ja mä en ole itse ihan varma onko se välttämättä hyvä asia vaikka yksityyppiluokan perspektiivistä onkin kiva kisata OD:ta mutta mä en kyllä ymmärrä tarvetta kisata OD:ta _vain_ yksin samalla kun mailin päässä toisella rata-alueella on toinen kisa.

Vähän näyttää Twilightin osallistujalista järjestäjien veneiltä ja tuon H-vene Viljon yleisen kilpailuaktiviteetin (kovia purjehtijoita jotka silloin tällöin purjehtivat joitain kisoja ja tässä tapauksessa uskoisin että kyse on H-SM:ien treenaamisesta) huomioiden uskoisin että ovat kaikki käyttäneet "Hoskilaisille maksuton"-korttia.
Cagen kyssäri on se olennainen, 2-4 venettä molemmissa vai kaikki yhdessä paikassa. Nyt vähän näyttäisi juuri siltä että jako menee noin. Ja täähän on nyt vähän laajempi ongelma koko purjehdusskenessä ylipäänsä ja mä en ole itse ihan varma onko se välttämättä hyvä asia vaikka yksityyppiluokan perspektiivistä onkin kiva kisata OD:ta mutta mä en kyllä ymmärrä tarvetta kisata OD:ta _vain_ yksin samalla kun mailin päässä toisella rata-alueella on toinen kisa.
Entä jos kaikilla sukulaisillakin on jo terästermokset?Petri wrote:Mutta WHC:ssahan voi voittaa palkintoja ilman mitään panostusta, vielä parempi tuotto sijoitukselle

Kieltämättä whc:n hinta/laatusuhde on markkinoiden parhaimpia, mutta ratakisa kotinurkilla kiehtoisi, jos vaan saataisiin tarpeeksi FEneitä...
Olli Niemi
Pitää vain sijoittua paremmin/huonommin! muille sijoille on yleensä muita palkintoja 
Noinhan se olisi että Hoskilta lähtiessä kyllä ratakisa puolen tunnin matkan päässä on varmastikin paljon hauskempaa kuin saaristokisa tunnin matkan päässä. Ei tuota yhtälöä oikeastaan mitenkään muuten saa muutettua kuin tuomalla rata-alue esim. Larun selälle. Mutta jos näin ei käy, ei tuossa pelissä oikein ole kuin huonoja vaihtoehtoja, pitäisi vain löytää se vähiten huono.

Noinhan se olisi että Hoskilta lähtiessä kyllä ratakisa puolen tunnin matkan päässä on varmastikin paljon hauskempaa kuin saaristokisa tunnin matkan päässä. Ei tuota yhtälöä oikeastaan mitenkään muuten saa muutettua kuin tuomalla rata-alue esim. Larun selälle. Mutta jos näin ei käy, ei tuossa pelissä oikein ole kuin huonoja vaihtoehtoja, pitäisi vain löytää se vähiten huono.
Täytyy varmaan kysellä tästä kortista enemmän, kun ainoa lähde jossa tästä mainitaan, on kilpailusivun nurkka. Ainakin mulle tuli ilmoittautumisesta taas lasku. Viime vuonna maksoin, katsotaan tuleeko tänä vuonna edes luokkaa...Petri wrote:uskoisin että ovat kaikki käyttäneet "Hoskilaisille maksuton"-korttia.
Olli Niemi
Ainakin mä ihmettelisin hoskilaisena seuran kaluston käyttöä josta seuran jäsenetkin joutuvat maksamaan. Tai ylipäänsä mainintaa maksuttomuudesta ja sitten silti maksuvelvoitetta ilmoittautumisen jälkeen...
Mutta jos Olli jo sikäli äänesti rahoillaan niin ei kai tässä liene muuta kuin lähteä vain siitä että kahdessa fleetissä ja paikassa kisataan vastaisuudessakin, samapa tuo sinänsä kun ei itsellä kuitenkaan varsinaisesti ole vaihtoehtoja.
Mutta jos Olli jo sikäli äänesti rahoillaan niin ei kai tässä liene muuta kuin lähteä vain siitä että kahdessa fleetissä ja paikassa kisataan vastaisuudessakin, samapa tuo sinänsä kun ei itsellä kuitenkaan varsinaisesti ole vaihtoehtoja.
No joo, mä olen nyt ilmoittautunut molempiin, ja katotaan nyt mitä ton maksun kanssa tulee tehtyä. Jos Twilightiin tulee vähintään yhtä paljon FEneitä kuin viime vuonna, niin mennään sitten sinne. Jos nyt sitten hoskin jäsenyydellä säästää n. 3 ¤ / hlö / kisa, niin hyvä. Tosin edelleen tuo on mun mielestä vieläkin kohtuuhinta verrattuna siihen mitä jengi maksaa jostain keppijumpasta, salikorteista ja pers-anal trainereista.Petri wrote:Mutta jos Olli jo sikäli äänesti rahoillaan niin ei kai tässä liene muuta kuin lähteä vain siitä että kahdessa fleetissä ja paikassa kisataan vastaisuudessakin, samapa tuo sinänsä kun ei itsellä kuitenkaan varsinaisesti ole vaihtoehtoja.
Olli Niemi