
Hyvää kisassa oli startti ja miehistön suoritus lähes nollakelissä.
Kiitokset Ollille, Realle ja Jarmolle!
Ei, vaan laita joku muu(kin) lukemaan. Lukutaitoisia on useita, kippari ei voi tehdä kaikkea.asalovuo wrote:HIENO KISA...ja v****! Vaikea löytää sanoja moisen mokan kuvailuun...(Kippari voisi opetella lukemaan)
Nojoo, jälkiviisaana on helppo sanoa niin mutta en usko että kyse oli nyt mitenkään pelkästä delegointikysymyksestä vaan enemmänkin vain siitä ettei "tuttuja" ratoja ole jaksettu opetella ulkoa samalla lailla kuin isompien kisojen ratoja. Olihan mukana kuitenkin yksi FE-kipparikin gastina, joka vielä kehtaisi kuittailla meidän downforce-generaattoristakin jotain ilkeämielistäharald wrote:Ei, vaan laita joku muu(kin) lukemaan. Lukutaitoisia on useita, kippari ei voi tehdä kaikkea.asalovuo wrote:HIENO KISA...ja v****! Vaikea löytää sanoja moisen mokan kuvailuun...(Kippari voisi opetella lukemaan)
Kyllä veneessä pitää olla A) useampi henkilö joka on orderit lukenut ja B) orderit heti saatavana luettavassa muodossa josta voi tarkastaa.About mistakes that causes disaster in a race (resultwise):
Preparation
1. Failing to understand the instructions
Orderit löytyy kyllä veneestä mutta jostain syystä asiaa ei tänään lähdetty tarkistamaan...harald wrote:Tää on jo aika vanha sivu meidän sivustolla;
http://www.fe83.org/docs/purjehtiminen/virheet/Kyllä veneessä pitää olla A) useampi henkilö joka on orderit lukenut ja B) orderit heti saatavana luettavassa muodossa josta voi tarkastaa.About mistakes that causes disaster in a race (resultwise):
Preparation
1. Failing to understand the instructions
Ponen vaimo näytti todella hyvän kikan, hankitaan sellainen A4-vihkonen jossa sivut ovat läpinäkyviä taskuja, kuten myös kannet. Näihin saa sitten kätevästi sullottua kaikki rata-kartat, orderisivut erilleen ja kun vielä tutustuttaa ainakin toisen tai miksei myös kolmannenkin miehistön jäsenen tähän materiaaliin niin he tietävät ainakin mistä kohtaa voi tarkastaa.
Jälkiviisautta ehkä joo, mutta kyllä meidänkin veneessä tämän poijun kiertämistä vaiko ei tarkistettiin monta kertaa. Ja näin tehdään usein, kärjessä kun on paha seurata muita
Älä lannistu, tuo oli meidänkin kompastuskivi alussa. Juuri kuten sanoit, turhat kamat pois ja tankit tyhjiksi auttaa. Skuutin kireys on tärkeämpää kuitenkin, tellarit takaliikeissä lentämään.max wrote:Kisa oli hieman tylsä, mutta toisaalta opittiin taas paljon. Tyyni keli on ollut Bajanille myrkkyä koska osaamista ei ole riittävästi.