Terve kaikki,
ollaan taas oltu horroksessa tässä päässä mutta nyt näkyy jo valoa tunnelin
päässä kun venemessutkin on kohta. Minä päivänä ajattelitte mennä katsomaan?
Itse aion mennä ainakin kahdesti joten jos voisitte kertoa tässä äänestyksessä
oman päivänne niin katsotaan saadaanko jonkinlainen epävirallinen kokous
aikaiseksi?
Minulle sopii huonosti perjantain 13.2 sekä lauantai 14.2. Muuta päivät saan
järjestettyä jos näyttää siltä että jonain päivänä on tavallista enemmän
FEneilijöitä paikalla.
T: Harald
Venemessuille minä päivänä?
- harald
- Hallitus
- Vene: Charlotta
Venemessuille minä päivänä?
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
messuista
itse menen pe, la ja ehkä seuraavana su (on muutamat ilmaisliput). tarkoituksena on ostaa messuilta jonkin verran varusteita, joten täytyy uhrata aikaa ja käydä useamman kerran.
t. jari
ps. vaikka myinkin Nyytin pois, niin seuraan edelleen aktiivisesti tätä erinomaista palstaa.
t. jari
ps. vaikka myinkin Nyytin pois, niin seuraan edelleen aktiivisesti tätä erinomaista palstaa.
- harald
- Hallitus
- Vene: Charlotta
Trade-day:
http://www.finnexpo.fi/vene/default.asp
"(Trade Day perjantaina 6.2. klo 10-18 vain alan ammattilaisille ja medialle)"
http://www.finnexpo.fi/vene/default.asp
"(Trade Day perjantaina 6.2. klo 10-18 vain alan ammattilaisille ja medialle)"
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
ei tartte olla ammattilainen
trade dayhin voi saada kutsun kun tuhlaa riittävästi rahnaa
Äänestys ++
Su 8.2. tavoitteena. Muut päivät impossible (skiing just before sailing). Arkki ja Alma / UPS. Voitais miettiä myöskin omaa kisakalenteria etc.
tuli höylättyä korttia
tuli ostettua vene venevälittäjältä ja samalla kinuttua liput messuille
eräs kollega sai viime vuonna liput vuokrattuaan venettä edelliskesänä ja itse sain viime vuonna liput nautikarlssonilta (kyselin ahkeraan beneteau veneistä)
takavuosina myös najad jakeli lippuja ahkerasti (samainen kollega ihaili heidän oli tilannut 31:sestä prosarit ja kaupanpäälle tuli vielä liput messuille).
itse olen muutenkin pyrkinyt keskittämän ostokset muutamaan paikkaan. ajatus on, että kun muistavat pärstän, niin voi vaikka saada paremmat alennukset

eräs kollega sai viime vuonna liput vuokrattuaan venettä edelliskesänä ja itse sain viime vuonna liput nautikarlssonilta (kyselin ahkeraan beneteau veneistä)

takavuosina myös najad jakeli lippuja ahkerasti (samainen kollega ihaili heidän oli tilannut 31:sestä prosarit ja kaupanpäälle tuli vielä liput messuille).
itse olen muutenkin pyrkinyt keskittämän ostokset muutamaan paikkaan. ajatus on, että kun muistavat pärstän, niin voi vaikka saada paremmat alennukset

Itellä myös ilmaisliput, mutta kaverin vaimo onkin Suomen Messuilla töissä äällikkönä
Mutta oma osallistuminen menee tiistai-illalle(arki-iltana ei kyllä yleensä ole kauhia ruuhka), ja silloinkin lähtee koko famili med, että kolmen pikkugastin ja vaimon kanssa on kiva
kiipeillä hintavimpiin paatteihin ihmettelemään ja haaveilemaan. Fe:hen tarkoitus vielä mahtua ainakin tulevana kesänä, mutta jossain vaiheessa tulee vaihto isompaan ajankohtaiseksi.

s/y Sea Legs L-3170
Läskiä laidalle!
Läskiä laidalle!