Venttiilin jumiutuminen
Venttiilin jumiutuminen
Mikä olisi kikkakolmonen venttiilin (pentry) jumin poistamiseksi? Viime kesänä venttiili toimi vielä moitteetomasti, mutta nyt totaalisesti jumissa. CRC ei worki. Voimaa ei ole vielä kokeiltu josko löytyisi pehmeämpiä tapoja.
Niinhan siinä sitten kävi että INNOCCA TEKI OHARIT ja venttiili jäi vaihtamatta
Selityksiä monia...sateinen keli (viime viikkoinahan onkin satanut reilusti), laskun piti olla sununtaina (vaikka viikko sitten perjantaina vahvistettu heille että lasku on tänään). Kaksi viikkoa oli aikaa hoitaa homma. Aika epäammattimaista touhua, mutta joillakin on näköjään siihe varaa!
Eipähän tarvitse ko. firman palveluja käyttää tulevaisuudessa. Takaiskusta huolimatta Adios lähtee vesille tänään. 



Onneksi ei ole ainoat avaimet siellä. Eiköhän sitä olisi hiukan aktiivisemmin niitä vaatinut takaisin jos ei olisi vesille päässyt ollenkaan.
Eipä ole kyllä tuollaista firmaa tullut aiemmin vastaan. Soitin vielä tänään uudelleen ja lupasivat toimittaa avaimet tänään (avaimien välittäjänä toimivaan venetarvikeliikkeeseen) ja soittaa kun se on hoidettu. Minä puolestani lupasin lähettää vahingonkorvausvaatimuksen huomenna jos tänään ei mitään kuulu. Vielä ei ole puhelua tullut.
Jos tämän viikon aikana ei mitään tapahdu niin varmaan voi olettaa että avaimet ovat joutuneet vääriin käsiin ja on pakko vaihdattaa lukot.
En sitten osaa sanoa että kummalla olisi enemmän asiakaspalvelua kehittävä vaikutus. Viranomaisten avulla haetuilla avaimilla vaiko sopivan suurella vahingonkorvausvaatimuksella.
Sitä en kyllä voi ymmärtää että mitä he tällä toiminnalla saavuttavat. Onko tarkoitus nöyryyttää tai kiusata asiakasta joka ei suostunut siirtämään vesille laskua heidän viivyttelyn takia. Vai onko kyse puhtaasta välinpitämättömyydestä. Ei voi ymmärtää. Ei millään.
Eipä ole kyllä tuollaista firmaa tullut aiemmin vastaan. Soitin vielä tänään uudelleen ja lupasivat toimittaa avaimet tänään (avaimien välittäjänä toimivaan venetarvikeliikkeeseen) ja soittaa kun se on hoidettu. Minä puolestani lupasin lähettää vahingonkorvausvaatimuksen huomenna jos tänään ei mitään kuulu. Vielä ei ole puhelua tullut.
Jos tämän viikon aikana ei mitään tapahdu niin varmaan voi olettaa että avaimet ovat joutuneet vääriin käsiin ja on pakko vaihdattaa lukot.
En sitten osaa sanoa että kummalla olisi enemmän asiakaspalvelua kehittävä vaikutus. Viranomaisten avulla haetuilla avaimilla vaiko sopivan suurella vahingonkorvausvaatimuksella.
Sitä en kyllä voi ymmärtää että mitä he tällä toiminnalla saavuttavat. Onko tarkoitus nöyryyttää tai kiusata asiakasta joka ei suostunut siirtämään vesille laskua heidän viivyttelyn takia. Vai onko kyse puhtaasta välinpitämättömyydestä. Ei voi ymmärtää. Ei millään.
Niin skenaarioita on kai 3:Handy wrote: Sitä en kyllä voi ymmärtää että mitä he tällä toiminnalla saavuttavat. Onko tarkoitus nöyryyttää tai kiusata asiakasta joka ei suostunut siirtämään vesille laskua heidän viivyttelyn takia. Vai onko kyse puhtaasta välinpitämättömyydestä. Ei voi ymmärtää. Ei millään.
1. Joku on kämmännyt ja ovat hukanneet avaimesi ja yrittävät paniikissa etsiä niitä/seivailla/eivät uskalla myöntää että ovat hukanneet avaimet minkä kerkiävät. Sikäli inhimillistä, mutta ikävää asiakkaan kannalta
2. Avaimet ovat jossain, ehkä kateissa ja yrittävät valehtelemalla ja viivyttelemällä ostaa aikaa asian selvittämiseen.
3. Asiakaspalvelu ei vain nappaa, avaimet ovat ehkä hukkuneet, ehkä eivät, mutta kun sulta ei ole enää rahaa luvassa niin so not. Pienet ATK-puljut harrastavat aika paljon tuollaista.