kryssivauhtiin puoli tuntia ennen lähtöä, tuulta jotain 12knots. Mutta tuuli vaihteli paljon ja ennen lähtöä tuuli kääntyi hiukan vastapäivään ja tyynti hetkeksi.

Lähdön jälkeen ajauduimme reikään, ja Anneli (nyt näkittömänä?) ajoi hurjan lähellä. T-minikin oli karussa. Edessä Tyyne (RJ-85, 1.03 LYS), jonka lee puhkaistiin
kun koko muu porukka ajoi yläbanaania ja me pidimme nokan kohti merkkiä.
Lenssi etelään pysimme hyvin tai jotenkuten Vindungenin, X-tasin ja Priscan
kyydissä, järjestys oli tällainen tässä vaiheessa, muut takana. Mutta tässä
kohtaa tyyntyi hiukan taas, ja kärkikolmikko karkasi koko ajan.
Juuri ennen EMK eteläistä poijua huomasin että Anneli oli jämähtänyt,
menikö jiippi pitkäksi ja jäitte muiden alle, vai mikä siinä kävi?
Kauimmainen merkki kierrettiin yksin, jo jonkin verran kärkikolmikon takana.
Paluumatkalla tuntui tyyntyvän koko ajan. Viimeisellä vihreällä viitalla
H-vene Blanco pääsi hetkeksi ohi, mutta he rakensivat höjdiä kohti saarta
kun me vuorostamme laskimme että tuulelle tapahtuu kyllä jotain matkalla
noin pitkällä legillä ja ajoimme hiukan alle kryssikurssin pitäen nopeuden,
ja näin myös VMC:n korkeana. Ja siinä kävi sitten niin että vasemmalla
laidalla oli painetta ja Blanco hiukan pysähtyi. Vaikka teimme pari vendaa
maaliviivan vasemman pään luona riitti aika oikein hyvin ja pääsimme
kuin pääsimmekin Blancosta ohi. Tässä oli nyt sitten ilonaiheet.
Järjestys taisi olla X-tas, Prisca, Vindungen, Tyyne, Charlotta jne. Eli viides.
No, onhan tämä LYS siitä hyvä että arvonnassa on aina joku eri voittaja.
Olisihan se aika tylsää jos me voittaisimme aivan kaikki

että näin, hieno ilta ja kaikki. Missä nämä rumat illat kun tuulee ovat?

Toimikunta oli ihan -eestä kun lähetti meidät tuollaiselle tylsälle radalle,
kolmonen olisi ollut mielenkiintoinen.

tarvitse nähdä tuollaista toimikuntaa enää

siis).