Page 3 of 3
Posted: Fri May 22, 2009 01:30 am
by Panu
Petri wrote:...Mittailemalla kulmia noista trackeista selviää että styyralla kryssitään Charlottan kanssa suurinpiirtein samoja vauhteja ja ehkä asteen verran alemmas, paaralla vauhti on sama mutta kulma jopa 10! astetta heikompi
Selvitystyö käynnistyy heti huomenna.
Tervehdys
Kovasti on spekuloitu köliprofiilin toispuoleisuutta syyksi kulkuongelmiisi. Ei tuo köli ole mihinkään edellisistä kausista muuttunut, kun sille ei ole tehty mitään. Eli unohda se ja keskity hakemaan syytä muualta.
Aiemmin paara kulki, mutta styyra ei ja nyt päinvastoin

. Heitänpä tuosta huolimattoman arvauksen. Masto on vinossa eli kallellaan (paaran puolelle?)

. Kannattaa tarkistaa ennen kuin ryhtyy köliä setvimään.
Ai, että mistä tuon arvauksen nappasin... Älä edes kysy... kokemuksesta tietenkin ...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Posted: Fri May 22, 2009 14:27 pm
by Olli kännykän perässä
Tulipahan käytettyä Lisbeth Leeveneellä tarkistettavana.
Sisältä löytyi styyran punkan takareunasta lyhyeltä matkalta irronnut laminointi pitkittäislaipiossa.
Kölistä oli irronnut paaran puolelta sentin paksu pakkelikerros kämmenen kokoiselta alalta edestä, ja takareunassa pieni rupi ja pari primeriin ulottuvaa naarmua. Nämä tulivat kun peruutettiin irti.
Ei mitään akuuttia korjattavaa, mutta tuohon köliin täytyy sutaista varmaan joku tilapäinen pakkeli, Jussin tienoilla on sopivat pakkolomat sen tekoon.
Mun kölisauman laminointi ei ollut revennyt mistään. Jotain tässä veneessä on tehty oikein, jos se kestää näin pienin vaurioin ajaa vauhdilla kiville...
Posted: Fri May 22, 2009 21:33 pm
by Olli
Tuolla nyt muutama kuvatus mitä käy kun täräyttää hyvää kryssivauhtia kiville:
http://www.fe83.org/gallery/view_album. ... e=album369
Oli tossa tuuria mukana, kun ei tyssännyt ihan kuin seinään.
Posted: Mon May 25, 2009 00:16 am
by Rea
Olli wrote:Oli tossa tuuria mukana, kun ei tyssännyt ihan kuin seinään.
Huh, onneksi ei käynyt pahemmin. Olin ihan ihmeissäni Charlottan laidalla, kun yhtäkkiä näin Lissun paljas tikku pystyssä takana. Ja siinä vaiheessa oltiin kaikki myös vielä onnellisen tietämättömiä, millainen säkä meillä oli käynyt.
Tässä hyvä vinkki mahdollisia uusia karautuksia vastaan:
Turvakölin tuotekehittäjä on ajanut karille 60 kertaa, epävirallinen maailmanennätysmies:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 57&ext=rss
Posted: Mon May 25, 2009 00:22 am
by Rea
Kuvia WHC 2:sta löytyy nyt forumista. Voit käydä kurkkaamassa täältä:
http://www.fe83.org/gallery/view_album. ... 365&page=4
Valitettavasti Lisbetin uusi ykkönen ei ole vedossa
PS: Kuvia voi käyttää esim. omalla nettisivulla, kun mainitset kuvan yhteydessä © Réa Maxwell. Kaupalliseen tai muuhun käyttöön tarvitset aina kuvaajan luvan etukäteen.
Posted: Mon May 25, 2009 00:56 am
by Olli
Rea wrote:Valitettavasti Lisbetin uusi ykkönen ei ole vedossa

Oli siinä pari kauempaa otettua kuvaa, joissa se on trimmissä, esim tämä:
http://www.fe83.org/gallery/view_photo. ... 0_17_12_41
Kiitoksia jälleen kuvaajalle!
Posted: Mon May 25, 2009 01:42 am
by Rea
Muistin ensin, etten ollut saanut vedossa olevaa virallista kisakuvaa Lisbethistä uuden ykkösen kanssa. Sitä tarkoitin valitteluillani. Olinkin ottanut myös startin jälkeen kuvia, kun oltiin kimpassa. Jes! Kellonaika vaan hämäsi, kun vein kuvat albumiin enkä ajatellut sen tarkemmin sijoitusta radalla. Ai miten niin vähän zombi Emäsalon unettoman yön jälkeen koko päivän

.
Siis kamerani kello ei ollut siirtynyt kesäaikaan - miten senkin muistaisi niiden jo nyt väännettävän läjän lisäksi.. Oli pirnale jäänyt taas normaaliaikaan, joten kaikki WHC:n (1. + 2.) kuvien ajat ovat siis +1 h.