Purjeita lainaksi kauden päätöskisaan
Jaajoo, startti on näillä näkymin klo 18 ja ajetaan siis WHC:n kolmosrata lyhennettynä siten että maalina on se Varsasaaren kaakkoispuolella oleva vihreä keppi, jätetään siis maalisuoraslööri väliin turhana vesilinjakisana.harald wrote:Onnea kisaan. Missä noi on? Mihin aikaan on startti. Kerro nyt..
Luonnollisesti kisasta tulee uskomattoman hienot animaatiot yms.
Tästä sitten veneelle ja pohjaa hinkkaamaan
Tervehdysharald wrote:Nooo???
En ole oikea henkilö vastaamaan, mutta raotetaan hienman uutisverhoa kertomalla, että tunnelma oli kuten Annelilla Espoo GP:n ensimmäisenä päivänä. Syytkin taitavat olla likipitäen samat, joko pohja on likainen ja näkin peitossa tai sitten jotain on rikki.
Tulokset FE purjehtijoiden osalta ei em. alustuksen mukaan voineet olla hyvät. Viimeisiä oltiin ja reilusti, neljän veneen fliitissä
Ystävällisin veneily terveisin PR
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Tänne niitä kuvia on tulossa:
http://www.fe83.org/gallery/view_album. ... yysregatta
Painan reload nappia innolla
http://www.fe83.org/gallery/view_album. ... yysregatta
Painan reload nappia innolla
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020