Muotit missä?
- harald
- Hallitus
- Vene: Charlotta
Muotit missä?
Heitetään tähän avauksena,
tietääkö kukaan missä FE'n muotit ovat tänä päivänä? Toivottavasti ne
eivät ole tuhoutuneet missään palossa tjms..
tietääkö kukaan missä FE'n muotit ovat tänä päivänä? Toivottavasti ne
eivät ole tuhoutuneet missään palossa tjms..
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Muotit
no varmaa tietoahan asiasta minulla ei ole, mutta olen kuullut, että muotit todellakin paloivat. (Tää voi olla todellakin villi/ilkeämielinen huhu, en ota vastuuta tiedon paikkaansapitävyydestä).
Kyseessä oli ehkä tulitikkutehtävän "Kuinka polttaa veneveistämö ja nostaa vakuutuskorvaus vain yhtä tikkua siirtämällä" ratkaisuyritys
Kyseessä oli ehkä tulitikkutehtävän "Kuinka polttaa veneveistämö ja nostaa vakuutuskorvaus vain yhtä tikkua siirtämällä" ratkaisuyritys

- harald
- Hallitus
- Vene: Charlotta
Tällaisen huhun minäkin olen kuullut tai muistan muistaneeni...
Harmi jos noin on käynyt, vene on suht sopiva pienelle perheelle
ja ennenkaikkea edullinen.
Taitaa vain olla niin että jos alettaisiin rakentamaan uusia hinta nousisi
kolminkertaiseksi (50 000 €?).
Harmi jos noin on käynyt, vene on suht sopiva pienelle perheelle
ja ennenkaikkea edullinen.
Taitaa vain olla niin että jos alettaisiin rakentamaan uusia hinta nousisi
kolminkertaiseksi (50 000 €?).
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Uutta vihiä muoteista
Selvittelin ihan vaan uteliaisuudesta Ilonan omistushistoriaa ja sillä retkellä sain yhteyden Ilonan ekaan omistajaan (itse olen kolmas). Hän kertoi nähneensä Ruotsissa joskus -85 jälkeen rakennetun FE:n. Hän oli ymmärtänyt, että se oli myös tehty Ruotsissa, joten jos juttu pitää paikkansa saattavat muotit olla naapurin hallussa.
Mukavaa talventuiverrusta vaan kaikille Feneilijöille. Ei tässä ole oikeestaan kuin kaksi kuukautta kun saa taas kölin kastella.
Mukavaa talventuiverrusta vaan kaikille Feneilijöille. Ei tässä ole oikeestaan kuin kaksi kuukautta kun saa taas kölin kastella.

Re: Uutta vihiä muoteista
Moro! Nostetaan todella vanhaa topiccia kun en parempaakaan kysymysalustaa kysymykselleni löytänyt nopealla selauksellaIlona wrote:Selvittelin ihan vaan uteliaisuudesta Ilonan omistushistoriaa ja sillä retkellä sain yhteyden Ilonan ekaan omistajaan (itse olen kolmas). Hän kertoi nähneensä Ruotsissa joskus -85 jälkeen rakennetun FE:n. Hän oli ymmärtänyt, että se oli myös tehty Ruotsissa, joten jos juttu pitää paikkansa saattavat muotit olla naapurin hallussa.

s/y Merilla
Valmistusmääristä ei taida varmaa tietoa olla. Monesta veneestä ei edes löydy valmistusnumeroa.
Tuolta löytyy jotain tietoa Sunwind Expressistä, jos toinen kotimainen taipuu: www.sunwindexpress83.se
Tuolla nimellä noita on kai Ruotsissa myyty, mutta näköjään ainakin yksi on päätynyt Suomeenkin, jos teillä tuollainen on. Tervetuloa foorumille kuitenkin, oli merkki mikä tahansa!
Tuolta löytyy jotain tietoa Sunwind Expressistä, jos toinen kotimainen taipuu: www.sunwindexpress83.se
Tuolla nimellä noita on kai Ruotsissa myyty, mutta näköjään ainakin yksi on päätynyt Suomeenkin, jos teillä tuollainen on. Tervetuloa foorumille kuitenkin, oli merkki mikä tahansa!
Olli Niemi
-
- luti