TOIMII avina...
Finn Express Regatan VIDEO!
Ei ole muuten ihan helppoa kuvata liikkuvasta veneestä, vaikkei keliä ollut oikeastaan ollenkaan. Kyllä se paatti aina sen verran heiluu, näkyy valitettavasti kuvassa,:oops:
(Kieltäydyn myöntämästä kokemattomuuteni venekuvaajana
...kiitos Harald. Ison duunin teit!
Hyvää talvehtimista kaikille fexpressiläisille.
Terv. Juhana, vidioottikameran käyttäjä.
No olkaa hjuva, kiva kun kelpasi.
Päivähän oli niin hieno, että tuntui ihan lomalta.
(BTW - se "tuttava" on mun broidi, se joka kuvasi ensimmäistä FE-regattaa silloin syksyllä 2004 siitä v. 1937 rakennetusta puupurkkaristaan, muistatko?)
Puuvenefanaatikkoja...
Tumma nainen oli mun tyttöyst.. eiku vaimo!

Päivähän oli niin hieno, että tuntui ihan lomalta.
(BTW - se "tuttava" on mun broidi, se joka kuvasi ensimmäistä FE-regattaa silloin syksyllä 2004 siitä v. 1937 rakennetusta puupurkkaristaan, muistatko?)
Puuvenefanaatikkoja...
Tumma nainen oli mun tyttöyst.. eiku vaimo!