Meillä ei kyl ollut yhtään blosista Käärmesaarille tultaessa. Ihmeteltiin vaan kun jengi oli laskenut spinnut, kun nostovaraa oli ja ajatus oli siinä kevyessä / lähes olematttomassa ajaa hotimpaa kulmaa ja pitämällä etäisyyttä Käärmesaariin. Siellä kävi kevyttä virettä, jonka turvin päästiin vähän kuromaan.olpalon wrote: Thu Jun 05, 2025 14:23 pm Nyt olisi kyllä ollut herkullinen yhteisträkki. Cage ehtii kääntämään Käärmesaaren taakse juuri kun pahin dumppaus alkaa (n. 19.20) ja siitä huikea kurominen (henkilökohtainen tuuli?) orkkupallolle.
HLKK #3 2025
Re: HLKK #3 2025
Cage, s/y Estelle (FIN-2040)