Liititkö tuon vesiyhteen johonkin vai jätitkö irti? (sitä ei varmaan tarvita näissä hitaamman luokan veneissä)
Hinnaltaan tuo olisi kyllä varsin houkutteleva 125eur.
(Vaihto väli 4vuotta/500H)
On muuten kauniin värinen moottoritila vielä tuossa
Tervehdysasalovuo wrote: Thu Aug 06, 2020 14:26 pm Täytyy tutustua tuohon. Muistatko montako vuotta/tuntia valmistaja lupaili käyttö iäksi?
Löysitkin tuon itse. Ja kas vain, 4 v on tuossa mennyt nyt umpeen eli pitäisi uusia tuo. Huoh. Ohjeessa lukee 4 vuoden välein tai 500 käyttötunnin jälkeen. 500 ei ole täynnä minulla, joten ollaan vielä turvallisella puolellaasalovuo wrote: Thu Aug 06, 2020 15:12 pm
Liititkö tuon vesiyhteen johonkin vai jätitkö irti? (sitä ei varmaan tarvita näissä hitaamman luokan veneissä)
Hinnaltaan tuo olisi kyllä varsin houkutteleva 125eur.
(Vaihto väli 4vuotta/500H)
On muuten kauniin värinen moottoritila vielä tuossa![]()