Tervetuloa joukkoon!
Spinnun laskusta löytyy tässä foorumissa keskustelua. Koitan etsiä myöhemmin.
Karvalakki 2020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Re: Karvalakki 2020
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Re: Karvalakki 2020
Tervetulotoivotukset täältäkin.
Jos pystyt operoimaan helposti Lauttasaaren länsipuolella ensi kesänä, niin sillä suunnalla pitäisi olla useampikin FE aktiivisesti mukana viikkokisoissa.
Tässä keskustelussa on paljon spunnuasiaa:
https://www.fe83.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=2938
Jos pystyt operoimaan helposti Lauttasaaren länsipuolella ensi kesänä, niin sillä suunnalla pitäisi olla useampikin FE aktiivisesti mukana viikkokisoissa.
Tässä keskustelussa on paljon spunnuasiaa:
https://www.fe83.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=2938
Olli P
S/Y Feria
FIN 2772
S/Y Feria
FIN 2772
Re: Karvalakki 2020
Ensi kesänä käytännön harjoittelut vaan joko omalla veneellä opastuksessa tai sitten mukaan toiseen veneeseen joku ilta katsomaan miten menee.
FE:t on perinteisesti viikkokisoista hakeutunut Haukilahden keskiviikkokisoihin, eli siellä pääsee parhaiten ajamaan muita FE:ita vastaan, mikä tietysti on ihan parasta.
FE:t on perinteisesti viikkokisoista hakeutunut Haukilahden keskiviikkokisoihin, eli siellä pääsee parhaiten ajamaan muita FE:ita vastaan, mikä tietysti on ihan parasta.
Cage, s/y Estelle (FIN-2040)
Re: Karvalakki 2020
Lauttasaaren länsipuolen viikkokisat ovat hieman haastavia, kun vene majailee Herttoniemessä. Toiseen veneeseen gastiksi hyppääminen kiinnostaa kyllä ehdottomasti jos tilaa joskus on!
s/y Orion FIN-2597
Re: Karvalakki 2020
Kannattaa liittyä FB-ryhmään FE Gastipörssi, niin sitä kautta ainakin tavoittaa.luma wrote: Wed Oct 14, 2020 18:16 pm Lauttasaaren länsipuolen viikkokisat ovat hieman haastavia, kun vene majailee Herttoniemessä. Toiseen veneeseen gastiksi hyppääminen kiinnostaa kyllä ehdottomasti jos tilaa joskus on!
Ainakn meillä on tällä hetkellä miehistövajetta ja sama tilanne taitaa olla parilla muullakin veneellä.
Olli P
S/Y Feria
FIN 2772
S/Y Feria
FIN 2772
Re: Karvalakki 2020
Tuollainen kuvalinkki tuli vastaan sosialistisessa mediassa äskettäin:
https://ma.kuvat.fi/kuvat/Purjehdus/KAR ... KISA+2020/
Kaikki kisassa olleet viivottimella piirretyt veneet ovat päässeet enemmän tai vähemmän edustaviin kuviin.
https://ma.kuvat.fi/kuvat/Purjehdus/KAR ... KISA+2020/
Kaikki kisassa olleet viivottimella piirretyt veneet ovat päässeet enemmän tai vähemmän edustaviin kuviin.
Olli P
S/Y Feria
FIN 2772
S/Y Feria
FIN 2772
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Re: Karvalakki 2020
Kiitos vinkistä. Upeita kuvia, ja uusia FEneitäkin bongasin. Hyvin dokumentoitu kun veneen nimi peräpeilissä on eri kuin pelastusrenkaassa oleva 
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020