Viime vuonnna tuli uusittua melko paljon sisällä. Matot + patjat nyt ainakin. Maalasin kannen, ja ikkunat uusittiin. Sprayhood uusittiin.
Kuvia on tuossa Charlotta :: 2019 albumissa:





Viime syksynä nostin moottorin pois, kun on kerran lämmin talli käytössä nykyisessä asuinpaikassa. Kannen vein dieselkorjaamoon, jossa tuomio oli että uusittava. Tarjosivat heti uutta kantta, mutta minun olisi pitänyt varmaan viedä se kansi sellaiseen paikkaan missä ei myydä Yanmar-osia.
Yksi syy siihen että kannet ruostuvat puhki on että pakokäyrä vuotaa jäähdytysvettä pakoventtiilin päälle. Tämä tapahtuu ennemmin tai myöhemmin, niin kuin meilläkin. Vanha kansi on edelleen ihan ajokuntoinen, mutta kun se on nyt kerran auki niin vaihdetaan se nyt sitten samalla.
Tuossa kuvia Charlotta :: 2020 albumista:

Konehuone on tyhjennetty, ja vanhat matonriepaleet on kaavittu seiniltä alas. Seuraavaksi maalaan pohjan vaaleammaksi, ja liimaan 30 mm paksua eristelevyä kattoon ja seiniin. Katossa ei ole ennen ollutkaan. Samalla tiivistyy konehuoneen paaran puolen seinä kattoon. Pitää seurailla lämpötilaa, pitääkö lisätä tuuletusta tuuletusaukkojen muodossa sitten.
