HTR2014
Jep, tulokset ovat tulleet
http://www.helsinkitallinnarace.fi/tulokset
Tiukkaa skabaa LYS 4-6:ssa ovat vetäneet kun kolmen kärki on maalissa kahden minuutin sisällä.
http://www.helsinkitallinnarace.fi/tulokset
Tiukkaa skabaa LYS 4-6:ssa ovat vetäneet kun kolmen kärki on maalissa kahden minuutin sisällä.
-
- luti
- Posts: 533
- Joined: Fri Oct 21, 2005 09:15 am
- Location: Espoo
Oli muuten erikoinen tuuliolosuhde HTR-kisassa. Tuuli moinasi totaalisesti LYS2 ryhmien lähtiessä. Tuuli loppui vain rannikolla, avomerellä se puhalsi koko ajan, joten aiemmin lähteneet veneet saivat tuulta koko kisansa ajan. Samaan aikaan kun Harmajalla mitattiin 0,7 m/s, Helsinki matalalla oli 8,0 m/s.
Paras LYS1 vene jäi Lillelle tunnin.
Paras LYS1 vene jäi Lillelle tunnin.
Thank you, Harald.harald wrote:Kiva nähdä että esim. Subbota kiipeää tulostaulukoissa.

Congratulations to Lilie, it's nice to see a sister ship on the first line!

Helloalex wrote: Thank you, Harald.Subbota should have received a special prize for stupidity if there were one. We missed one of the W rounding marks close to Aegna and had to make extra 1,2 N.M. to return and round it properly.
Alex. The one that sometimes makes mistakes is not a stupid. The one that doesn't learn from mistakes he/she made is.
So it wasn't so bad result after all

Ystävällisin veneily terveisin PR
I didn't mean I am stupid.Panu wrote:The one that sometimes makes mistakes is not a stupid. The one that doesn't learn from mistakes he/she made is.


Panu wrote:So it wasn't so bad result after all. Good job.
Thank you, Panu! Wish you were there - it was a nice warm night with good wind and a gorgeous sunset.
Kohtuullisen ihmesettiä ilmoitustaululla
http://www.helsinkitallinnarace.fi/ilmoitustaulu
Kyllä tuossa vähän voisi jo keskustella siitä pitäisikö koko kisa hylätä noitten luokkien osalta joitten kohdalla järjestäjäkään ei voi olla varma että lähtö meni PKS:n mukaisesti. Se mikä tuossa unohtuu kokonaan on se että varastuksella hankittu positio voi olla huomattavan merkittävä ja haitata taas muitten ei-varastaneitten veneitten kilpailua, puhumattakaan kaskadivaikutuksista (jonkun veneen täytyi vendata pois pakkituulista huonompaan laitaan yms.).
No, tietenkin jos kukaan ei valita niin silloinhan tuo on ok, mutta se nyt sitten on oma lukunsa.
http://www.helsinkitallinnarace.fi/ilmoitustaulu
Kyllä tuossa vähän voisi jo keskustella siitä pitäisikö koko kisa hylätä noitten luokkien osalta joitten kohdalla järjestäjäkään ei voi olla varma että lähtö meni PKS:n mukaisesti. Se mikä tuossa unohtuu kokonaan on se että varastuksella hankittu positio voi olla huomattavan merkittävä ja haitata taas muitten ei-varastaneitten veneitten kilpailua, puhumattakaan kaskadivaikutuksista (jonkun veneen täytyi vendata pois pakkituulista huonompaan laitaan yms.).
No, tietenkin jos kukaan ei valita niin silloinhan tuo on ok, mutta se nyt sitten on oma lukunsa.
Annettiinkohan tuossa edes kunnolla mahdollisuutta valittaa? Siis kerrottiinko jossain ko. päätöksestä ennen eilistä?
On aika suuri ero olla varastaen fleetin eka vene tuollaisessa jonoajelussa kuin joutua palaamaan takaisin tai saada 5% aikasakko. Takaisin palaaminen ei varmasti olisi ollut aivan helppoa, kun koko fleetti ajaa samaan suuntaan sivuvastaista. Mutta hölmöähän se oli olla varastamatta ja varsinkin hölmöä olisi ollut kääntyä takaisin, kun siitä kerran selvisi kuin koira veräjästä.
Ensi vuonna kannattaa sitten startata vitosen kohdalla vai koska nyt onkaan ensimmäinen hetki, ettei saa DNS:ää.
Sitten vielä tuloslaskennassakin oli useita virheitä, jotka korjattiin vasta tänään. Jos lähtölista olisi ollut netissä, joku olisi varmasti huomannnut väärät tasoitusluvut.
On aika suuri ero olla varastaen fleetin eka vene tuollaisessa jonoajelussa kuin joutua palaamaan takaisin tai saada 5% aikasakko. Takaisin palaaminen ei varmasti olisi ollut aivan helppoa, kun koko fleetti ajaa samaan suuntaan sivuvastaista. Mutta hölmöähän se oli olla varastamatta ja varsinkin hölmöä olisi ollut kääntyä takaisin, kun siitä kerran selvisi kuin koira veräjästä.
Ensi vuonna kannattaa sitten startata vitosen kohdalla vai koska nyt onkaan ensimmäinen hetki, ettei saa DNS:ää.
Sitten vielä tuloslaskennassakin oli useita virheitä, jotka korjattiin vasta tänään. Jos lähtölista olisi ollut netissä, joku olisi varmasti huomannnut väärät tasoitusluvut.
Vähän toisella lailla hoidettu Virossa tuo julkisuuspuoli, GPS-trackereita on käytössä jne. Toki se "flash-uutisointi" hoidetaan tietenkin Facebookin kautta.
Tuosta voi katsella missä ORC1 painelee juuri nyt.
http://sportrec.navirec.com/ui/#19v3m4v
Ja jopa shitbokseihin asti on laitettu trackerit,
http://sportrec.navirec.com/ui/#19v3mgt
Tuosta voi katsella missä ORC1 painelee juuri nyt.
http://sportrec.navirec.com/ui/#19v3m4v
Ja jopa shitbokseihin asti on laitettu trackerit,
http://sportrec.navirec.com/ui/#19v3mgt
Kyseisestä startista tai Tallinnan tapahtumista en pysty sanomaan mitään, koska en HTR:ssä ole mukana millään tavalla - sen järjestää oma organisaatio. Voin kuitenkin vahvistaa, että lopputulokseen liittyvä hyvityspyyntömahdollisuus on annettu ja sitä on myös käytetty.Joakim wrote:Annettiinkohan tuossa edes kunnolla mahdollisuutta valittaa? Siis kerrottiinko jossain ko. päätöksestä ennen eilistä?
Noniin. Olethan Joakim toimittanut palautteesi ja parannusehdotuksesi myös kilpailua järjestäville tahoille suoraan? KoPu parantaa mielellään epäkohtia ensi vuodelle.Joakim wrote:Ensi vuonna kannattaa sitten startata vitosen kohdalla vai koska nyt onkaan ensimmäinen hetki, ettei saa DNS:ää.
Ville
Kilpailupäällikkö (tiistikset ja karvalakki)
KoPu