Siitä vaan mukaan


http://issuu.com/kieleryachtclub/docs/o ... interaktiv
MM-kisoihin ilmoittautuneita on tässä vaiheessa 15, kumma kyllä ei vielä yhtään suomalaista.
http://www.manage2sail.com/en-US/event/ ... c0bac6b5d/
NOR:ssa taidetaan mainita siitä että luokkajaot ovat vielä alustavia perustuen ISAF:n päätöksiin, on siis vain oma oletukseni että jos kolmatta luokkaa ei saada, niin GPH-rajaakin nostetaan ja ns. kolmosluokka tippuu kokonaan pois. Tuota luokkapäätöstä hakee ORC, ei kisajärjestäjät ja käsittääkseni aika on nyt vain kypsä sille (ts. osallistujamäärät ovat riittävät, näinhän siis ei ole aina ollut) että kolmatta luokkaa voitaisiin ehdottaa ISAF:lle. Muistini sopukoissa on kyllä että kolmatta luokkaa yritettiin myös Suomeenkin mutta ISAF tyrmäsi sen, olisiko sillä tosin ollut vaikutusta osallistumisrajaan, en tiedä.Artsi wrote:No joo. Mitenkä nuo saksalaiset onnistuvat homman järjestämään ja suomalaiset eivät?
Hmm, oliko kuitenkin niin että tämän vuoden MM:issä oli osanottajakatto käytössä. Jotain sellaista muistan lukeneeni jostain.Joakim wrote: Edelleen kaikkien aikojen isoimmat MM-kisat ja kaikki, joilta kysyin pitivät järjestelyjä parempana kuin edellisten kisojen, vaikka tietysti erilaisia virheitä tulikin.
Oli, mutta se oli 130 venettä ja paikalle tuli "vain" 106, kun Suomessa oli 124.Petri wrote:Hmm, oliko kuitenkin niin että tämän vuoden MM:issä oli osanottajakatto käytössä. Jotain sellaista muistan lukeneeni jostain.Joakim wrote: Edelleen kaikkien aikojen isoimmat MM-kisat ja kaikki, joilta kysyin pitivät järjestelyjä parempana kuin edellisten kisojen, vaikka tietysti erilaisia virheitä tulikin.
Mitä yrität viestittää?Artsi wrote: Että on niillä saksalaisilla otsaa! Vaatia nyt vähintään kolmea, jopa neljää luokkaa, kun veneitä olisi yli sata! Onneksi muut maat eivät ole näin röyhkeitä. Kohtahan sitä olisi kaikenlaista pikkupurkkia "isojen poikien" jaloissa pyörimässä.