Itse itseäni korjaten, eipä tuo tuulidatan lisääminen tuloksiin nyt varsinaisesti olekaan ongelma, vaikkei se ehkä niin hienolta näytäkään.
Ohessa siis esimerkkinä http://se.itmill.com/ilmoittautuminen/r ... esults=194
Ehkäpä kenties samaa tapaa voisi soveltaa tällä kaudella, tosin se mistä säätiedon ottaa on eri asia, kenties Harald pystyy tarjoamaan aina absoluuttisen totuuden
Ja toki muistutuksena että palkintojenjako on ensi viikon keskiviikkona 26.9 klo 18 alkaen Paviljongissa. Palkintojenjaon jälkeen perinteiseen tapaan sukkasaippuaa takapihalla eli palautekeskustelu.
Tuli sitten pokattua hienot Maglite™ sekä joku linkkariveitsi.
Aika vähän oli osallistujia palkintojenjaossa, mutta sinänsä kivempi että porukka on radalla eikä mökissä. Ensi vuonna sitten huhujen mukaan kaksi uutta FEnettä vielä lisää!
harald wrote:Tuli sitten pokattua hienot Maglite™ sekä joku linkkariveitsi.
Aika vähän oli osallistujia palkintojenjaossa, mutta sinänsä kivempi että porukka on radalla eikä mökissä. Kiitos kaikille, ja ensi vuonna uudestaan.
Onnittelut ja taputukset voitosta!
harald wrote:
Ensi vuonna sitten huhujen mukaan kaksi uutta FEnettä vielä lisää!
Kiitos onnittteluista. Itse onnittelen miehistöä, joka on kuitenkin tehnyt suurimman työn tämän eteen. Itse olen istunut vain pinnassa sekä täyttänyt (sen uuden mainion) jääkaapin.
Olisit tulllut paikan päälle, olisi voinut ottaa Ollin palkinnot itsellesi
harald wrote:Olisit tulllut paikan päälle, olisi voinut ottaa Ollin palkinnot itsellesi
Onpas kieroja kilpakumppaneita. Onneksi palkinnot ovat luotettavan tahon hallussa. En valitettavasti päässyt paikalle, kun piti jäädä väijymään kuumeista lasta kotiin...