Starttitreeniä Miessaarenselällä 19.6.2012 klo 18 jälkeen

Moderators: Petri, harald

Post Reply
Petri
FE-junkie

Starttitreeniä Miessaarenselällä 19.6.2012 klo 18 jälkeen

Post by Petri »

Ettei pääse unohtumaan, niin pistetäänpäs tämä esille.
Eli viimevuotiseen tapaan
FEP:n koulutustoimikunta järjestää lähtöharjoituksia juhannuksen alusviikolla.

Alustavasti olen miettinyt tiistaita 19. tai keskiviikkoa 20. päivä ajankohdaksi, toiminta-aika kutakuinkin 18-20.
Kuvio on siis entisenlainen, jonnekin päin Miessaarenselkää pystytetään lähtölinja tukeutuen johonkin merimerkkiin ja lautakunta-aluksena toimivaan alukseen (lue, Terhi385) ja lähtösekvenssejä ammutaan n. 10-15 min välein kunnes kyllästyttää. N. 200m päässä lähtölinjasta löytyy ylämerkki joka kierretään vastapäivään ja palataan (spinnulla tai ilman, lautakunta ei jää odottelemaan spinnun pakkailuita) taas lähtöalueelle ja uusi sekvenssi käynnistyy.

Tarkemmat "orderit" (esim. yksi tai useampi lähtöryhmä jne.) lähempänä tapahtumaa, alustavasti kiinnostuksesta ja ajankohtapreferensseistä voi ilmoitella minulle joko tässä ketjussa tai meilillä petri@fe83.org.
Last edited by Petri on Thu Jun 14, 2012 15:49 pm, edited 1 time in total.
Petri
FE-junkie

Post by Petri »

Suuren kiinnostuksen takia tai siitä huolimatta fiksattakoon ajankohdaksi tiistai 19.6. Ensimmäinen startti on n. 1800 - 1815 välisenä aikana. N. minuutti ennen jokaista starttia annetaa kaksi äänimerkkiä varoittamaan lähetyssekvenssin alkamisesta.

Tarkemmat orderit tulevat esille jos joskus joku ilmoittautuu mukaankin :)
Jankka
kokelas

Post by Jankka »

Harmi,ettei lautakunta valinnut keskiviikkoa, tiistai ei sovi minun gastilaisilleni :(
Petri
FE-junkie

Post by Petri »

No keskiviikko oli alustavasti suunnitelmissa mutta lautakunta joutuu olemaan silloin vesillä niin se aiheutti ongelmia...Tosin pitää nyt katsoa jos muita ilmoittautumisia tiistaille ei tule niin sitten pitää itse hypätä lautakuntaveneeseen ja siirtää harjoitus keskiviikolle :)
Jankka
kokelas

Post by Jankka »

Se tulisi kyllä tarpeeseen ;)
asalovuo
Hallitus

Post by asalovuo »

Tiistai saattaisi onnistua, keskiviikko ei...
Palaan tähän vielä illalla ja vahvistan pääsenkö vai en.
Antti
S/y Merelli
FIN 2545
Petri
FE-junkie

Post by Petri »

Suuren kiinnostuksen takia harjoitus siirretään toistaiseksi vielä määrittelemättömälle ajankohdalle esim. elokuun alkuun.
Post Reply