Jag längtar efter den dag vi har en "internationell" båt på någon av våra tävlingar. Om nu någon av er i svealand får för er att långsegla en semester, så skulle jag lova er gratis öl under hangö-regattan.
Internationell regatta?
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Internationell regatta?
Aj vad det värmer att det finns Finn-expressar som klarar sig bra i sverige också.

Jag längtar efter den dag vi har en "internationell" båt på någon av våra tävlingar. Om nu någon av er i svealand får för er att långsegla en semester, så skulle jag lova er gratis öl under hangö-regattan.
Jag längtar efter den dag vi har en "internationell" båt på någon av våra tävlingar. Om nu någon av er i svealand får för er att långsegla en semester, så skulle jag lova er gratis öl under hangö-regattan.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
-
Marcus S-200
- alokas
- Posts: 21
- Joined: Sat Feb 17, 2007 20:42 pm
- Location: Ronneby Sweden