Latasin kisatrakin tänne:
http://www.h-vene.net/h-vene/gpsar2/loa ... php?id=141
WHC 6/2011
Tervehdysmax wrote:Panu taisi huomata, että opit on mennyt vähän liian hyvin perille ja teki jotain satunnaisia säätöjä jonka vuoksi ero rupesi kasvamaan.
Tavoitteeni on ollut saada neuvoilla ja treeneillä sinut Bajanilla kilpailemaan meidä muiden kanssa. Ei juuri motivoi, jos heti lähdöstä jää tunne, että ne meni jo..? Hyvin on oppi itänyt. On tainnut olla hyvä maaperäkin itämiselle.
Mitä tekemiini säätöihin tulee, niin en oikein osaa luonnehtia niitä "satunnaisiksi". Palattiin enemmänkin aikaisempiin askelmerkkeihin (levanki keskelle ja genoan skuuttipiste eteenpäin vakipaikalle). No vene tuntui tästä pitävän ja ero Bajaniin alkoi kasvaa

Jäin hieman ihmettelemään spinnuvauhtiasi. Etenkin kun erot pitäisi syntyä enemmänkin vastatuulessa. Kyllä tuossa tuulessa pitäisi ehtiä paremmin. Ehkä ajoit turha myötäiseen, mene ja tiedä?
Ystävällisin veneily terveisin PR
Sain vihdoin käpisteltyä Lisbethinkin trackin tonne. Lienee muillakin kiireitä, kun ei tuolla vielä kovin montaa viivaa näy.max wrote:Latasin kisatrakin tänne:
http://www.h-vene.net/h-vene/gpsar2/loa ... php?id=141
Mulla oli vähän vaikeuksia nopeuden kanssa, kun loki näytti mitä näytti. Putsattiin siipipyörä ennen kisaa, mutta se näytti silti liian vähän. Lisäksi taitaa näyttää vähän eri tavalla eri halsseilla. olen tossa ajanut näköjään styyralla lujempaa ja alemmas. Meidän kryssikulmat näyttää aika pahoilta. Osittain tämä johtuu myös siitä että varsinkin alkukryssillä pyörittiin Merellin p*skoissa. Lopussa tämä ei enää niin häirinnyt, kun etäisyyttä alkoi olla...
Pohjan pesu olisi kyllä myös tärkeää suorittaa. Näkki lienee jo tarttunut, mutta se lähtisi varmaan vielä helposti irti. Koskahan sitä ehtisi...
Ja muistui vielä mieleen kisan ainoa styyra-paara-tilanne. Oltiin paaralla, kun kisaan kuulumaton uudehko kruiseri tuli styyralla vastaan. Taisi vähän säikähtää, vaikka väistettiin kuitenkin puoli metriä kauempaa kuin oltaisiin kisavenettä väistetty... Itsellä on ollut tapana aiheuttaa mahdollisimman vähän häiriötä kisaveneille, jos olen huvipurjehduksella, mutta eihän siihen tietysti velvoita mikään muu kuin hyvä tapa...
Olli Niemi