BOW 2011 Tallinnassa - Ei pitkää avomerta
Istuskellaan täällä Vuosnaisten laiturissa sadekuuroissa ja ihmetellään maailman menoa. Hiukan harmittaa, ettei pääse mukaan. Saisi varmaan aika mielenkiintoisen mittakirjan nykyisen seilisetin mukaan: Furex ja ykkönen pari neliötä teitä pienempi! Entisenä Polarispurjehtijana kiehtoisi ajatus purjehtia alkuperämaan veneilijöitä vastaan tällaisella "kelluvalla vessalla"!
terv. Artsi/DANIELA
Tjoh, BOW:iin sitten pitänee raahautua. Töistä johtuen siirryn varmaan toiminta-alueelle vasta torstai-iltana, mutta lauttaa en ole vielä varannut eli jos joku tutuntapainen purjehtija on menossa myös paikalle vasta illalla niin voi vihjailla niin ei tarvitse tappaa aikaa ihan yksin.
Paluukyydin osalta olenkin jo pistänyt agentin toimiin (liekö tehnyt tosin vielä mitään asialle) josko vaikka mahtuisi kahvilaivan kyytiin
Paluukyydin osalta olenkin jo pistänyt agentin toimiin (liekö tehnyt tosin vielä mitään asialle) josko vaikka mahtuisi kahvilaivan kyytiin

- harald
- Hallitus
- Posts: 11313
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Samoja suunnitelmia meilläkin. Charlotta siirtyy joko keskiviikkoillan tai torstaipäivän aikana pelipaikalle.
Lupaavaltahan tämä vaikuttaa kun tänään tuli kolme venettä lisää nelosluokkaan. Jos tahti jatkuu niin kymmenen venettä ja SM 2012 ei ole mahdottomuus. Suomalaisia veneitä saisi tulla myös. Esim. eräs itäsyndikaatin Stillin piirtÄmÄ sopisi varmaan neloseen?
Uusimmat ovat varmaan polariksia, jos gphsta arvelee?
Lupaavaltahan tämä vaikuttaa kun tänään tuli kolme venettä lisää nelosluokkaan. Jos tahti jatkuu niin kymmenen venettä ja SM 2012 ei ole mahdottomuus. Suomalaisia veneitä saisi tulla myös. Esim. eräs itäsyndikaatin Stillin piirtÄmÄ sopisi varmaan neloseen?
Uusimmat ovat varmaan polariksia, jos gphsta arvelee?
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11313
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Harmittavan lähelle menee, seitsemän venettä pikkuluokassa tällä hetkellä. Vielä kerkeää mukaan, jos se on rahasta kiinni niin maksan vaikka sen jälki-ilmoittautumiserotuksen teidän puolesta.
Kymmenen venettä kun saisi, niin olisi SM-status ensi vuonna.
http://bow.fi/bow/index.php?option=com_ ... 58&lang=en
Kymmenen venettä kun saisi, niin olisi SM-status ensi vuonna.
http://bow.fi/bow/index.php?option=com_ ... 58&lang=en
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
No ei tuo mikään varsinainen raja ole, kyllähän sen rajan saa tiputettua jos niin anoo ja argumentoi sitä luokkajaolla yms.harald wrote:
Kymmenen venettä kun saisi, niin olisi SM-status ensi vuonna.
Sikäli kyllä eipä noita ORCi4-veneitäkään paljoa taida olla Suomessa (eli käytännössä pk-seudulla BOW:n sijainnin takia, haittapuolenahan tuossa on juuri se ettei länsirannikolta ihan helpolla lähdetä mukaan) eli sun pitäisi ehkä kohdistaa huutelu virolaisille nettipalstoille

Nyt sitten odotellaan vain Charlotan tuloksia ja raportteja.
Vene ja miehistö on ainakin kunnossa ja siten ainakin omat odotukset on korkealla. Toivottavasti sarja alkaa Hangon tapaan 1,1,1... ja jatkuu samanlaisen loppuun asti eli ei suoritus paineita
Onnea kisaan!
PS.
Harmi, ettei Merelli päässyt näihin karkeloihin mukaan
Vene ja miehistö on ainakin kunnossa ja siten ainakin omat odotukset on korkealla. Toivottavasti sarja alkaa Hangon tapaan 1,1,1... ja jatkuu samanlaisen loppuun asti eli ei suoritus paineita

Onnea kisaan!
PS.
Harmi, ettei Merelli päässyt näihin karkeloihin mukaan

Antti
S/y Merelli
FIN 2545
S/y Merelli
FIN 2545
ORC4 luokan tulosliuskalla näyttäisi olevan yhdeksän venettä...harald wrote:Harmittavan lähelle menee, seitsemän venettä pikkuluokassa tällä hetkellä. Vielä kerkeää mukaan, jos se on rahasta kiinni niin maksan vaikka sen jälki-ilmoittautumiserotuksen teidän puolesta.
Kymmenen venettä kun saisi, niin olisi SM-status ensi vuonna.
http://bow.fi/bow/index.php?option=com_ ... 58&lang=en
http://www.bow.fi/bow/index.php?option= ... 55&lang=en
Antti
S/y Merelli
FIN 2545
S/y Merelli
FIN 2545
- harald
- Hallitus
- Posts: 11313
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Oho, tuota en itse tiennyt. Merelli kipin kapin piritaan!
Tänään roikuttiin komeasti mukana viidenv tunnin ajan, ensin neljä tuntia ap lipun alla. Sitten tuuli loppui ja ei ollut ohjailuvauhtia kolmeen tuntiin. Komitea soitti ja pisti pelin poikki kolmosen ja nelosen kohdalta, jota ennen keskuskeltiin jo tunnin verran koneen käynnistämisestä.
Lupaavalta näyttää, lähdöissä saa näköjään tilaa. Huomenna sitten ehkä tuloksia.
Tänään roikuttiin komeasti mukana viidenv tunnin ajan, ensin neljä tuntia ap lipun alla. Sitten tuuli loppui ja ei ollut ohjailuvauhtia kolmeen tuntiin. Komitea soitti ja pisti pelin poikki kolmosen ja nelosen kohdalta, jota ennen keskuskeltiin jo tunnin verran koneen käynnistämisestä.
Lupaavalta näyttää, lähdöissä saa näköjään tilaa. Huomenna sitten ehkä tuloksia.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11313
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
No todella harmi!asalovuo wrote:Nyt sitten odotellaan vain Charlotan tuloksia ja raportteja.
Vene ja miehistö on ainakin kunnossa ja siten ainakin omat odotukset on korkealla. Toivottavasti sarja alkaa Hangon tapaan 1,1,1... ja jatkuu samanlaisen loppuun asti eli ei suoritus paineita
Onnea kisaan!
PS.
Harmi, ettei Merelli päässyt näihin karkeloihin mukaan
Tilasit pelkkiä ykkösiä, saamasi pitää! Kolmella sellaisella lähdetään ajamaan huomenna.

FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Charlotta tosiaan veti aika vakuuttavaa sarjaa. Meillä taas (3-luokka) ei nyt ole mennyt ihan niin vahvasti, kun venevauhdin kanssa on ongelmia niin näissä karkeloissa sijoitukset ovat automaattisesti jumboluokkaa kun ne perus-viikkokisa-tykinruokaveneet ovat poissa.
Sekin on tavallaan hauskaa, miten huolimatta kymmenistä saaristokisoista sitä vieläkin keksii reittitaktiikkaa vasta jälkikäteen. Vaikka yläbanaanin käsite on selvä ja taktiikan mennessä pieleen haitat aika maltilliset, niin miksi ihmeessä sitä tajuaa ko. vaihtoehdon vasta sitten maissa ja vesillä yhä yrittää ajaa vain suoraa kurssia.
Kaitpa se erottaa sitten hyvät purjehtijat keskinkertaisista, että ne oikeat ratkaisut tulevat mieleen kun niitä tarvitaan, eikä vasta jälkikäteen.
Sekin on tavallaan hauskaa, miten huolimatta kymmenistä saaristokisoista sitä vieläkin keksii reittitaktiikkaa vasta jälkikäteen. Vaikka yläbanaanin käsite on selvä ja taktiikan mennessä pieleen haitat aika maltilliset, niin miksi ihmeessä sitä tajuaa ko. vaihtoehdon vasta sitten maissa ja vesillä yhä yrittää ajaa vain suoraa kurssia.
Kaitpa se erottaa sitten hyvät purjehtijat keskinkertaisista, että ne oikeat ratkaisut tulevat mieleen kun niitä tarvitaan, eikä vasta jälkikäteen.