Hmm, Harmajalla oli äskettäin 1m/s, nyt tuulee 3, puuskissa 4.
Ennuste ei tosiaan lupaa hyvää, toki Hoskilta on helppo lähteä puhtaasti siihen sataman ulkopuolelle sudittelemaan jos sattuisi edes vähän tuulemaan.
Eli päätöksiä pitäisi varmaan tehdä, niin selvinnee illan plänit. Varapäivistä tosiaan itselleni käy vain huominen päivä, ilta on sitten buukattu.
Tellarisessio
- harald
- Hallitus
- Vene: Charlotta
Kiitoksia kippareille, tuohan oli erittäin mukavaa. Valitettavasti tuossa chopissa ei tullutkaan hirveästi tellareita tuijoitettua. Miessaaren selkä olisi ollut parempi siinä mielessä.
Minulle selvisi ainakin se että perstuntuma ja veneen kallistelut kryssillä on yksi tärkeä input ohjaamiselle, eikä niinkään vain tellarit.
Näitä lisää, mennäänkö seuraavaksi jollain toisella veneellä?
Minulle selvisi ainakin se että perstuntuma ja veneen kallistelut kryssillä on yksi tärkeä input ohjaamiselle, eikä niinkään vain tellarit.
Näitä lisää, mennäänkö seuraavaksi jollain toisella veneellä?
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Muutamia kuvia on tuolla
http://www.fe83.org/gallery/view_album. ... e=album445
Videotakin on, mutta sitä pitänee hieman vielä editoida, aiheena vendan teko.
http://www.fe83.org/gallery/view_album. ... e=album445
Videotakin on, mutta sitä pitänee hieman vielä editoida, aiheena vendan teko.
- harald
- Hallitus
Mites olisi seuraava, Charlotta potilaana. En ole kysynyt vaimolta tai tytöiltä lupaa, mutta joko lauantaina tai sunnuntaina.
Enstilassa WHC-kipparit. Jos jonoa alkaa muodostumaan pitää järjestää toinen tilaisuus. Jonossa saavat edellissession osallistujat etusijan.
La: 8m/s länsilounaasta
su: 9m/s länsilounaasta
Kaikki käy mun puolesta. Varaa muutama tunti niin, että päästään ainakin Kytön tasalle. Palautteet sitten spinnunajon paluun aikana. Tarjoan olutta.
Enstilassa WHC-kipparit. Jos jonoa alkaa muodostumaan pitää järjestää toinen tilaisuus. Jonossa saavat edellissession osallistujat etusijan.
La: 8m/s länsilounaasta
su: 9m/s länsilounaasta
Kaikki käy mun puolesta. Varaa muutama tunti niin, että päästään ainakin Kytön tasalle. Palautteet sitten spinnunajon paluun aikana. Tarjoan olutta.
- harald
- Hallitus
Huominen näyttää paremmallta, sunnuntaiksi luvattu 11 m/s on ehkä liikaa käydä Kytön tasalla ihan vain harjoituksen takia.
Huomenna klo 11 NJK koivusaari on lähtö. Noin parin tunnin sessio, sen jälkeen alkaa hella särisemään.
Huomenna klo 11 NJK koivusaari on lähtö. Noin parin tunnin sessio, sen jälkeen alkaa hella särisemään.