Minulla on tarkoitus siirtää veneemme kotipihalle talveksi. Kuljetusliike totesi että telakointipukit eivät sovi kuljetukseen.
Onko mahdollista vuokrata/ lainaa tai ostaa kuljetuspukkeja. Löytyykö piirustuksia jos itse rakennan sellaiset. Tuli vähän kiirettä koska Porkkalassa nostetaan Hanna venettä lauantaina 2.10. Kuljetuksen pituus on noin 20 km.
Kuljetus
Re: Kuljetus
TervehdysHanna wrote:Minulla on tarkoitus siirtää veneemme kotipihalle talveksi. Kuljetusliike totesi että telakointipukit eivät sovi kuljetukseen.
Onko mahdollista vuokrata/ lainaa tai ostaa kuljetuspukkeja. Löytyykö piirustuksia jos itse rakennan sellaiset. Tuli vähän kiirettä koska Porkkalassa nostetaan Hanna venettä lauantaina 2.10. Kuljetuksen pituus on noin 20 km.
Kuulostaa tosi oudolta. On totta, että osa telakointipukeista on hieman "heiveröisiä", mutta silti oudoksuttaa. Eikö kuljetusliikkeellä ole omaa ratkaisua asiaan? Hehän ovat ammattimiehinä? Varmasti he törmäävät tähän tilanteeseen useamminkin?
Tuolla laiturin puolella Filian kansiossa on ainakin muutama kuva Filian matkasta Ruuhka-Suomeen. Huomaa, että ensimmäisen kuvan pukki on eri, millä vene on auton lavalla. Perttu varmastikin osaisi kertoa oliko kuljetuspukki kuljetusliikkeen kalustoa taikka mistä se oli kotoisen?
http://www.fe83.org/gallery/view_album. ... jetuskuvia
Ystävällisin veneily terveisin PR
Hei! Soita 0400970740. Puhelimeen vastaa jossain vaiheessa Henkka- niminen autokuski. Hän on Esa Laine- nimisen kuljetusliikkeen palveluksessa. Heillä on venekuljetuskuorma-auto, jonka lavalle on rakennettu tukitassut just venekuljetuksia varten. Eli oma pukkisi voi olla jo valmiina siellä teidän pihalla. Käytin heidän palvelujaan viiden vuoden aikana ja olin tosi tyytyväinen. Hinta on kohtuullinen ja ammattitaito korkealla.
Toivottavasti tästä oli apua.
s/y Sea Legs L-3170
Läskiä laidalle!
Läskiä laidalle!
Kuljetus
Kiitti puhelinnumerosta. Ehdimme jo rakentaa kuljetuspukit mutta pannaampa numero muistiin kevättä varten.juhpoh wrote:Hei! Soita 0400970740. Puhelimeen vastaa jossain vaiheessa Henkka- niminen autokuski. Hän on Esa Laine- nimisen kuljetusliikkeen palveluksessa. Heillä on venekuljetuskuorma-auto, jonka lavalle on rakennettu tukitassut just venekuljetuksia varten. Eli oma pukkisi voi olla jo valmiina siellä teidän pihalla. Käytin heidän palvelujaan viiden vuoden aikana ja olin tosi tyytyväinen. Hinta on kohtuullinen ja ammattitaito korkealla.
s/y Hanna L-3058
Gege ja Tuula
Gege ja Tuula