Ts. Sailingregisteristä selvisi hengissä.
HTPS Vuosipäiväkilpailu 2008
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Selvisinpä minäkin, mutta huuhaa epostilla kun käyttäjäehdoissa ottavat
kaiken oikeuden jakaa tietojani ympäri maailmaa kenelle vaan.
"Tehdäänkö heti, vai tehdäänkö tietokoneelle", sellainen fiilis tuli.
No, tulipa ilmoittauduttua. Seuraava potilas!
kaiken oikeuden jakaa tietojani ympäri maailmaa kenelle vaan.
"Tehdäänkö heti, vai tehdäänkö tietokoneelle", sellainen fiilis tuli.
No, tulipa ilmoittauduttua. Seuraava potilas!
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Kohta 3. Henkilötietojen käyttö
nousee villakarvat pystyyn. Olisiko ollut parempi kirjoittaa tyyliin "ei.. kolmannelle
osapuolelle ilman.. suostumusta" tjms?
Sitten tämä facebookmaisuus:
perusteluja (vrt Reidar Wasenius)?
Älä nyt ymmärrä väärin, minusta on hyvä että joku satsaa purjehdusaiheisiin
järjestelmiin tarkoituksena parantaa laatua. Käyttäjät vaan nyt yleensäkin
aina nurisevat kun pitää oppia jotain uutta, sen sijaan että vain ilmoittautuisi
nopeasti kilpailuun. Tällä kertaa minä olen käyttäjän roolissa
Keep up the good work..
Tiedän vähän henkilötietolaista, mutta ehkä tuo muotoilu on sellainen että...Käyttäjän tietoja voidaan luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin
henkilötietolain mukaisesti.
...
Edelleen Fionilla on oikeus käyttää ja luovuttaa
Käyttäjästä tallennettuja tietoja kolmannelle osapuolelle
tilastolliseen- ja markkinatutkimukseen ja muuhun
vastaavaan tarkoitukseen siten, että yksittäistä
Käyttäjää koskevat tiedot eivät ole niistä tunnistettavissa.
nousee villakarvat pystyyn. Olisiko ollut parempi kirjoittaa tyyliin "ei.. kolmannelle
osapuolelle ilman.. suostumusta" tjms?
Sitten tämä facebookmaisuus:
Jos rekisteröidyn liian moneen kilpailuun minut heitetään palvelusta ilmanFioni voi rajoittaa pääsyä Palveluun ilman eri ilmoitusta
eikä Fioni takaa Palvelun säilyvän muuttumattomana.
perusteluja (vrt Reidar Wasenius)?
Älä nyt ymmärrä väärin, minusta on hyvä että joku satsaa purjehdusaiheisiin
järjestelmiin tarkoituksena parantaa laatua. Käyttäjät vaan nyt yleensäkin
aina nurisevat kun pitää oppia jotain uutta, sen sijaan että vain ilmoittautuisi
nopeasti kilpailuun. Tällä kertaa minä olen käyttäjän roolissa
Keep up the good work..
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Olen aivan samaa mieltä, että lakiteksti harvoin on helposti ymmärrettävää. Henkilötietolaissa määritellään suoramarkkinointilupien käsittely tarkasti ja ylläoleva teksti sanoo käytännössä, että Fioni sitoutuu noudattamaan lakia (ns. referenssi tarkkaan kuvaukseen). Oman version kirjoittaminen samasta asiasta on riskialtista.harald wrote:Kohta 3. Henkilötietojen käyttöTiedän vähän henkilötietolaista, mutta ehkä tuo muotoilu on sellainen että...Käyttäjän tietoja voidaan luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin
henkilötietolain mukaisesti.
...
Edelleen Fionilla on oikeus käyttää ja luovuttaa
Käyttäjästä tallennettuja tietoja kolmannelle osapuolelle
tilastolliseen- ja markkinatutkimukseen ja muuhun
vastaavaan tarkoitukseen siten, että yksittäistä
Käyttäjää koskevat tiedot eivät ole niistä tunnistettavissa.
nousee villakarvat pystyyn. Olisiko ollut parempi kirjoittaa tyyliin "ei.. kolmannelle
osapuolelle ilman.. suostumusta" tjms?
Heh. Taitaa tulla ennemminkin mitali kouraan kuin porttikielto palveluun, jos useaan kilpailuun osallistut. Mitä case: Reidar Waseniukseen tulee, niin oma mielipiteeni on, että Facebook teki ko. tapauksessa arviointivirheen. Tuon ensimmäisen lauseen tarkoitus on mahdollistaa huoltokatkokset ja toisen lauseen tarkoitus alleviivata käyttäjälle, että palvelun sisältö ei pysy muuttumattomana (esim. jos joku referoi palvelusta löytyviin tuloksiin ja ajan myötä kilpailujärjestäjä joutuu muuttamaan tuloksia, niin tällöin Fioni ei voi taata palvelun säilyvän muuttumattomana.Sitten tämä facebookmaisuus:Jos rekisteröidyn liian moneen kilpailuun minut heitetään palvelusta ilmanFioni voi rajoittaa pääsyä Palveluun ilman eri ilmoitusta
eikä Fioni takaa Palvelun säilyvän muuttumattomana.
perusteluja (vrt Reidar Wasenius)?
Juu en. Hyvä, että kommentoit. Huolestuin lähinnä, että onko käyttöehtojen kieliasussa joku sellainen tiedostamaton lauserakenne mistä väärinkäsitys johtuisi. Mielenkiintoinen detalji tosin on, että tähän mennessä kaikista vähiten klikatut linkit palvelussa ovat käyttöehdot ja rekisteriseloste.Älä nyt ymmärrä väärin, minusta on hyvä että joku satsaa purjehdusaiheisiin
järjestelmiin tarkoituksena parantaa laatua. Käyttäjät vaan nyt yleensäkin
aina nurisevat kun pitää oppia jotain uutta, sen sijaan että vain ilmoittautuisi
nopeasti kilpailuun. Tällä kertaa minä olen käyttäjän roolissa
Keep up the good work..
- harald
- Hallitus
- Posts: 11558
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Juttelin Nereidan porukan kanssa ja heidän mukaansa he ovat ilmoittautuneet,
puhelimitse tosin mutta kuitenkin. Eipä näy Nereidaa listassa:
http://www.sailingregister.com/viewcomp ... ®atta=1&
Nyt tissi. eiku tiisille, Lisbethille, Annelille ja muille hopi-hopi ilmoittautumaan!
puhelimitse tosin mutta kuitenkin. Eipä näy Nereidaa listassa:
http://www.sailingregister.com/viewcomp ... ®atta=1&
Nyt tissi. eiku tiisille, Lisbethille, Annelille ja muille hopi-hopi ilmoittautumaan!
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Joo. Täytyy kyllä sanoa, että Suomen ja EU:n lainsäädäntö erityisesti tietosuoja-asioissa on huomattavasti parempi kuin amerikkalaisten liberaalimmat tulkinnat.harald wrote:Niin minä olen vähän erilainen siinä että pyrin lukemaan ainakin ne mielen-
kiintoiset kohdat ehdoista ja muista. Siksi minusta ei tullutkaan facebookinkaan
käyttäjää
Tuleeko tästä kisasta orderit nettiin vai eikö HTPS kanna ekologista vastuutaan kun pakottaa ihmiset ajelemaan autolla toiselle puolelle pk-seutua paperilappusia hakemaan 
(ympäristöasioihin vetoaminen on nykyään kai hyvä kikka myydä tuotteita, joten toimisikohan sama vastaavasti "palvelua" haluttaessa).
(ympäristöasioihin vetoaminen on nykyään kai hyvä kikka myydä tuotteita, joten toimisikohan sama vastaavasti "palvelua" haluttaessa).
TervehdysPetri wrote:Mitä sille on jo ehditty tehdäMikaS wrote:Ei ole tulossa. Vkl käytettään veneen kunnostamiseen.harald wrote:Missä Triptease?
Noh, Annelin kanssa kyse lienee vain muodollisuudesta, Ollin sairaus on sitten eri asia.
Muodollisuus tai ei, mutta tuo sunnuntain on paha. Ei oikein pysty olemaan kahdessa paikkaa yhtäaikaa. Pistää miettimään mistä varapinnamies sunnutaiksi? Kyselyjän on privaattina pantu eteenpäin ja nyt näin julkisestikin. Heti kun jotain selviää asian tiimoilta, selviää samalla päästäänkö viivalle. Mieleni tekevi kilpaa purjehtivi, edes lauantaina vaan kukapas sunnuntaina?
Ystävällisin veneily terveisin PR
-
Guest
Paha, Janikaan ei ilmeisesti käy, vaan on samoissa kissanristiäisissä.Panu wrote: Muodollisuus tai ei, mutta tuo sunnuntain on paha. Ei oikein pysty olemaan kahdessa paikkaa yhtäaikaa. Pistää miettimään mistä varapinnamies sunnutaiksi? Kyselyjän on privaattina pantu eteenpäin ja nyt näin julkisestikin. Heti kun jotain selviää asian tiimoilta, selviää samalla päästäänkö viivalle. Mieleni tekevi kilpaa purjehtivi, edes lauantaina vaan kukapas sunnuntaina?
Kaikki munkin tietämät tyypit on joko jossain muualla tai sitten samaisissa kisoissa. Mutta jos kerta Trippi ei lähde, Juuso voisi olla vapaana?
Viime vuosina on ollut niin kivat kelit, ettei saunomiselle ole ollut tarvetta, joten saunasta on mahdoton sanoa mitään.