Kelpo vene lähtee myyntiin syyshintaan.
Tule katsomaan Koivusaareen.
olli.kaijansaari"at"gmail.com
co Duetto
040 537 5090
Search found 24 matches
- Sat Sep 17, 2011 08:19 am
- Forum: Tori
- Topic: Myydään FE83
- Replies: 0
- Views: 2025
- Wed Jun 15, 2011 20:01 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Vaijerin tilalle dyneema
- Replies: 23
- Views: 23129
Suurkiitokset
Kiitos taas!
Näistä saakin koostettua aika hyvän työtavan. Raportoin sitten miten kävi. Todennäköisyys onnistumiseen onkin nyt 60/50
Mastokraanaan pitää ainakin mennä, sieltä kun saa kaupan päälle tosi artistisia kuvia Feneestä
Näistä saakin koostettua aika hyvän työtavan. Raportoin sitten miten kävi. Todennäköisyys onnistumiseen onkin nyt 60/50
Mastokraanaan pitää ainakin mennä, sieltä kun saa kaupan päälle tosi artistisia kuvia Feneestä
- Wed Jun 15, 2011 07:44 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Vaijerin tilalle dyneema
- Replies: 23
- Views: 23129
Voiko spinnu/genaakkerin fallin vaihtaa lennossa?
Moi, kuis on?
Genaakkerin falli on tullut tiensä päähän.
Ilokseni huomasin omistavani sopivan määrän 8 mm dyneemaa. :D
Ei millään jaksaisi ottaa mastoa alas pylpyröiden vaihtoon.
Perhepurjehtijana genaakkerin käyttö on aika minimaalista, joten teen operaation, vaikka riski menettää falli täksi ...
Genaakkerin falli on tullut tiensä päähän.
Ilokseni huomasin omistavani sopivan määrän 8 mm dyneemaa. :D
Ei millään jaksaisi ottaa mastoa alas pylpyröiden vaihtoon.
Perhepurjehtijana genaakkerin käyttö on aika minimaalista, joten teen operaation, vaikka riski menettää falli täksi ...
- Sun Oct 24, 2010 23:00 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: Ilmavaivoja
- Replies: 12
- Views: 10771
- Sun Jul 12, 2009 21:29 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Suosituksia käyttöakusta
- Replies: 148
- Views: 157931
Mistä näitä Steringejä saapi?
Yritin saada moisen lataussäätimen Walticista, oli vain vain tarjolla kalliimpia vaihtoehtoja.
Siis tietääkö kukaan, mistä näitä Steringejä saa vielä ostaa tuohon sopuisaan 109¤ hintaan?
Myöskään maahantuojan saitilta en, ehkä lahjattomana, moista löytänyt
Kyselee OlliK Loviisassa 12.7.
Siis tietääkö kukaan, mistä näitä Steringejä saa vielä ostaa tuohon sopuisaan 109¤ hintaan?
Myöskään maahantuojan saitilta en, ehkä lahjattomana, moista löytänyt
Kyselee OlliK Loviisassa 12.7.
- Fri Sep 05, 2008 10:36 am
- Forum: Racing
- Topic: [ranking 6] FE-regatta 2008
- Replies: 39
- Views: 23213
- Sat Sep 09, 2006 20:54 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ranking 4: FE-regatta 9.9
- Replies: 82
- Views: 52974
Awan kohtalontoveri
käännettiin keula kotia kohti, meni jotain rikki akselin laakeroinnissa. Karmea vinkuna ja jengat pois koneesta. Vapaalla otti kiekkaa, mutta vaihde silmässä ei. Tylsä juttu.
Juuri samanlainen kuin minulla, huomenna toimii taas, kunnes tulee kuormaa/lämpenee. Löytyykö joltain tietoa, mikä mahtaa ...
Juuri samanlainen kuin minulla, huomenna toimii taas, kunnes tulee kuormaa/lämpenee. Löytyykö joltain tietoa, mikä mahtaa ...
- Sat Sep 09, 2006 13:18 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ranking 4: FE-regatta 9.9
- Replies: 82
- Views: 52974
Duetto sairauslomalla
Mikä kajahti, voiko auttaa? Purjehtimaanhan olet tulossa :)
Joo, jotain outoa on vaihteessa/vannasputkessa/moottorissa #-o
Moottori päästelee mustaa katkua ja outoja ääniä.](*,)
Anodi sukellettiin pois jo aiemmin, vaan eipä siitä syyllistä saatu.
Täytynee etsiä käsiin joku Yanmar-oraakkeli. :-k
Joo, jotain outoa on vaihteessa/vannasputkessa/moottorissa #-o
Moottori päästelee mustaa katkua ja outoja ääniä.](*,)
Anodi sukellettiin pois jo aiemmin, vaan eipä siitä syyllistä saatu.
Täytynee etsiä käsiin joku Yanmar-oraakkeli. :-k
- Fri Sep 08, 2006 13:23 pm
- Forum: Racing
- Topic: Ranking 4: FE-regatta 9.9
- Replies: 82
- Views: 52974
- Wed Sep 28, 2005 12:04 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Gallup: FE-regatta
- Replies: 6
- Views: 4119
- Thu Sep 08, 2005 20:04 pm
- Forum: Racing
- Topic: FE-Regatta 2005
- Replies: 33
- Views: 21166
- Wed Jul 27, 2005 21:47 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: tarttis vähän opetella
- Replies: 6
- Views: 4644
tarttis vähän opetella
Moi :)
Saattaa olla ettei tämä ole ihan gastipalstan juttu, mutta...
Minulla on FE83 vm -81. Olisi mukava kuulla ja nähdä veneeseen sopivia ratkaisuja "samassa veneessä" olevalta.
Jos joku vastaisi muutamaan kysymykseen, kehittyisin FEneilijänä taas hieman paremmaksi.
Kiinnostusta on esim ...
Saattaa olla ettei tämä ole ihan gastipalstan juttu, mutta...
Minulla on FE83 vm -81. Olisi mukava kuulla ja nähdä veneeseen sopivia ratkaisuja "samassa veneessä" olevalta.
Jos joku vastaisi muutamaan kysymykseen, kehittyisin FEneilijänä taas hieman paremmaksi.
Kiinnostusta on esim ...
- Fri Jul 01, 2005 11:26 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Yanmar 1GM10 anodi
- Replies: 2
- Views: 2512
- Wed Jun 29, 2005 20:50 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Yanmar 1GM10 anodi
- Replies: 2
- Views: 2512
Yanmar 1GM10 anodi
Hei viisaat!
Asentelin keväällä ensimmäistä kertaa moottoriini, yanmar1GM10:iin anodia. Anodi ei sitten mahtunutkaan moottoriin. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta tahi tietoa moisesta?
Kävin tänään anodin myyjän juttusilla, joka kertoi myyneensä (minun koneeseen liian isoja) samanlaisia anodeja ...
Asentelin keväällä ensimmäistä kertaa moottoriini, yanmar1GM10:iin anodia. Anodi ei sitten mahtunutkaan moottoriin. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta tahi tietoa moisesta?
Kävin tänään anodin myyjän juttusilla, joka kertoi myyneensä (minun koneeseen liian isoja) samanlaisia anodeja ...
- Sat Jun 11, 2005 10:44 am
- Forum: Off Topic
- Topic: Mistä löytyy osia sprayhoodiin?
- Replies: 0
- Views: 1860
Mistä löytyy osia sprayhoodiin?
Apuva!
FE83:ssa lienee vakiona sprayhood. Jotenkin onnistuin syksyllä hukkaamaan muoviosan alumiinikaaren päästä.
Musta osa, joka peittää putken pään. Sisähalkaisija noin 20mm.
Osa on siis se, joka ruuvataan kiinni veneen rungossa olevaan vastakappaleeseen. Onko kenelläkään mitään hajua, mistä ...
FE83:ssa lienee vakiona sprayhood. Jotenkin onnistuin syksyllä hukkaamaan muoviosan alumiinikaaren päästä.
Musta osa, joka peittää putken pään. Sisähalkaisija noin 20mm.
Osa on siis se, joka ruuvataan kiinni veneen rungossa olevaan vastakappaleeseen. Onko kenelläkään mitään hajua, mistä ...