Onko kellään käsitystä, kuinka korkealla on tarpeeksi korkealla, jotta toi heijastin johonkin "näkyisi"?
Korkeus vaikuttaa lähinnä siihen, kuinka kaukaa heijastin näkyy. Minulla se on osapuilleen takastaagin puolivälissä eli kun maston huippu on n. 11 m korkeudessa (FE74), heijastin on tuolla 5-6 ...
Search found 17 matches
- Wed Jun 30, 2004 12:13 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: tutkaheijastin
- Replies: 12
- Views: 29011
- Tue Jun 29, 2004 23:30 pm
- Forum: Off Topic
- Topic: tutkaheijastin
- Replies: 12
- Views: 29011
- Wed Apr 14, 2004 10:26 am
- Forum: Off Topic
- Topic: Purjehtijan Vuosikirja
- Replies: 4
- Views: 4600
Vuosikirjasta vielä
SPL:sta, mutta en sitten tiedä onko tuo hinta vain SPL:n jäsenseuroille.mikke wrote:Satutko muistamaan, mistä niitä isompia eriä sai tilata? Ihan vaan siltä varalta, että porukkaa löytyy kimppaan...
- Wed Apr 14, 2004 02:08 am
- Forum: Off Topic
- Topic: Kerhotunnus tms.
- Replies: 25
- Views: 22725
- Wed Apr 14, 2004 01:58 am
- Forum: Off Topic
- Topic: Purjehtijan Vuosikirja
- Replies: 4
- Views: 4600
Re: Purjehtijan Vuosikirja
Tänä vuonna niitä saa 15 kpl laatikoissamikke wrote:Olettekos ajatelleet tilata kimpassa purjehtijan vuosikirjan?
Muistelisin, että ainakin joskus niitä sai ostella 20 kappaleen laatikoissa huomattavasti edullisempaan hintaan.
Avatar
Kuinkas tuo avatariksikin kutsuttu pärstäkuva oikein olisi tarkoitus saada toimimaan
Ei tunnu ainakaan http-linkin takana oleva .png kelpaavan.
- Tue Feb 17, 2004 12:04 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Yhdistyksen säännöt
- Replies: 10
- Views: 6605
Re: Yhdistyksen säännöt
Ohh, olet oikeassa tuossa. Ihmeellistä että tuossa esimerkissä kuiten-
kin puhutaan tuohon toukokuuhun asti? Ihmeellistä tosiaan että voidaan
antaa vastuuvapaus hallitukselle joka on kuitenkin saattanut tehdä mitä
vain puolen vuoden aikana jota ei sisällytetä tilikertomukseen.
Se vastuuvapaushan ...
- Tue Feb 17, 2004 01:43 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Yhdistyksen säännöt
- Replies: 10
- Views: 6605
Re: Yhdistyksen säännöt
No niin, asiassa edetään. Tuossa on yhdistyksen säännöt nähtävissä:
Pari kommenttia:
Muuttaisin tuon vuosikokousajan tammi-maaliskuuksi. Hallituksen kokoonpano muotoillaan nyt säännöissä niin, että vuosikokous valitsee puheenjohtajan ja sihteerin, hallitus keskuudestaan varapuheenjohtajan ...
Pari kommenttia:
Muuttaisin tuon vuosikokousajan tammi-maaliskuuksi. Hallituksen kokoonpano muotoillaan nyt säännöissä niin, että vuosikokous valitsee puheenjohtajan ja sihteerin, hallitus keskuudestaan varapuheenjohtajan ...
- Tue Feb 17, 2004 01:29 am
- Forum: Finn Express
- Topic: 2004 projektit aloitettu
- Replies: 3
- Views: 3383
- Thu Nov 20, 2003 11:44 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Mistä moottori?
- Replies: 2
- Views: 2890
- Thu Nov 20, 2003 00:38 am
- Forum: Finn Express
- Topic: pohjamaali/myrkkymaali
- Replies: 24
- Views: 17022
- Thu Nov 20, 2003 00:32 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Mistä moottori?
- Replies: 2
- Views: 2890
Mistä moottori?
Kaiken uhallakin kysäisen (myös) täällä:
FE74:ssa on tyystin kyllästytty perämoottorin kanssa pulaamiseen. Budjetti ei kestä uutta konetta, mutta käytetty diisseli kelpaisi, joku Volvo tai Jammu kokoluokassa 10 hv tai alle, hintaluokka pari tonnia nykyajan lelurahaa. Ja tietysti myös S-vetolaite ...
FE74:ssa on tyystin kyllästytty perämoottorin kanssa pulaamiseen. Budjetti ei kestä uutta konetta, mutta käytetty diisseli kelpaisi, joku Volvo tai Jammu kokoluokassa 10 hv tai alle, hintaluokka pari tonnia nykyajan lelurahaa. Ja tietysti myös S-vetolaite ...
- Thu Nov 20, 2003 00:23 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Perustavan kokouksen päivämäärä/aika?
- Replies: 8
- Views: 6362
Re: Perustavan kokouksen päivämäärä/aika?
> Tulemme järjestämään perustavan kokousen ensi kuussa.
> Tiedustelen tässä sopivaa päivää sellaiselle kokoukselle.
> Kokous tultaneen järjestämään Koivusaaressa Helsingissä.
Jokos olette päättäneet? Koska tänään on 19.11., minulle ei 18.11. sovi :wink:
Muuten yksi seiskanelonen vaivautuu ...
> Tiedustelen tässä sopivaa päivää sellaiselle kokoukselle.
> Kokous tultaneen järjestämään Koivusaaressa Helsingissä.
Jokos olette päättäneet? Koska tänään on 19.11., minulle ei 18.11. sovi :wink:
Muuten yksi seiskanelonen vaivautuu ...
- Tue Aug 12, 2003 23:08 pm
- Forum: Cruising
- Topic: kesälomat takana
- Replies: 4
- Views: 6442
Re: kesälomat takana
[quote="Anonymous"]
baltiassa ehdottomasti käymisen arvoisiksi koimme tallinnan lisäksi, riikan, kuresaaren ja pärnun. haapsalun kierrän vastaisuudessa kaukaa, ajetaan vaikka samoilla silmillä maailman ääriin, mutta sinne ei meidän perhe toista kertaa mene
[/quote]
Mielenkiintoinen sattuma: juuri ...
baltiassa ehdottomasti käymisen arvoisiksi koimme tallinnan lisäksi, riikan, kuresaaren ja pärnun. haapsalun kierrän vastaisuudessa kaukaa, ajetaan vaikka samoilla silmillä maailman ääriin, mutta sinne ei meidän perhe toista kertaa mene
[/quote]
Mielenkiintoinen sattuma: juuri ...