Search found 33 matches
- Tue May 05, 2026 12:39 pm
- Forum: Racing
- Topic: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
- Replies: 16
- Views: 1688
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Felicia on täysin miehitetty ja tulossa kisoihin
- Mon Apr 27, 2026 10:59 am
- Forum: Racing
- Topic: Startti- ja ratakisaharjoitukset 2026
- Replies: 4
- Views: 918
Re: Startti- ja ratakisaharjoitukset 2026
Mukana kunhan toinenkin fe osallistuu
- Sat Mar 28, 2026 01:07 am
- Forum: Finn Express
- Topic: Kutsu vuosikokoukseen 2026
- Replies: 8
- Views: 1588
Re: Kutsu vuosikokoukseen 2026
Tulossa
- Sun Mar 22, 2026 00:59 am
- Forum: Tori
- Topic: Mastonkaato järjestelmän rippeet
- Replies: 0
- Views: 1553
Mastonkaato järjestelmän rippeet
Nurkissa lojuu mastonkaato järjestelmän osia. Jotkin osista on hajalla. Maston nivel hukassa mutta sekin oli muistaakseni rikki. En tiiä onko noista enään mihinkään mutta huomattavasti helpompi aloittaa järjestelmän teko noista osista kuin tyhjästä. Vaihto vaikka kaljakoriin.
Puh.0405907257
Puh.0405907257
- Fri Nov 21, 2025 18:01 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kutsu syyskokoukseen 2025 21.11 klo 19:00
- Replies: 8
- Views: 7487
- Sat Aug 16, 2025 00:18 am
- Forum: Finn Express
- Topic: FE83 tapaaminen 22.8
- Replies: 7
- Views: 4936
Re: FE83 tapaaminen 22.8
Squaw tulossa
- Fri Aug 08, 2025 16:44 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: FE83 tapaaminen 22.8
- Replies: 7
- Views: 4936
Re: FE83 tapaaminen 22.8
Jos omalla veneellä paikanpäälle tulo tuottaa hankaluuksia niin kyyti varmasti järjestyy.
Tiedoksi muillekkin että näitä tapaamisia voi järjestää muutkin. Hallitukselta voi kysellä sponssia ja fe liput saa käyttöön.
Tiedoksi muillekkin että näitä tapaamisia voi järjestää muutkin. Hallitukselta voi kysellä sponssia ja fe liput saa käyttöön.
- Thu Aug 07, 2025 10:43 am
- Forum: Finn Express
- Topic: FE83 tapaaminen 22.8
- Replies: 7
- Views: 4936
FE83 tapaaminen 22.8
Tervetuloa tutustumaan muihin FE83 omistajin.
Ohjelmassa rentoa jutustelua feneistä.
Tarjolla makkaraa ja virvokkeita.
Tapaaminen järjestetään Espoon isossa vasikkasaaressa eteläpuolen satamassa 22.8 klo 18.
ilmoitattehan tulostanne.
T.Valtteri
Ohjelmassa rentoa jutustelua feneistä.
Tarjolla makkaraa ja virvokkeita.
Tapaaminen järjestetään Espoon isossa vasikkasaaressa eteläpuolen satamassa 22.8 klo 18.
ilmoitattehan tulostanne.
T.Valtteri
- Tue Mar 25, 2025 14:33 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kutsu vuosikokoukseen 2025
- Replies: 7
- Views: 14658
Re: Kutsu vuosikokoukseen 2025
Tulossa
- Tue Jan 28, 2025 13:48 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kutsu koulutukselliseen talvitapahtumaan su 2.3.2025
- Replies: 22
- Views: 56066
Re: Kutsu koulutukselliseen talvitapahtumaan su 2.3.2025
Tulossa + 3 Gastia
- Wed Dec 04, 2024 16:19 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: FE83 miitti + gastikoulu
- Replies: 4
- Views: 7194
Re: FE83 miitti + gastikoulu
Tapahtuma olisi kaikille fe83 kippareille ja gasteille.
Tapahtumassa olisi ideana myös rento illan vietto fe porukalla. Kaikkihan ei (vielä) kisaa mutta täältä voisin saada siihen kipinän
Tapahtumassa olisi ideana myös rento illan vietto fe porukalla. Kaikkihan ei (vielä) kisaa mutta täältä voisin saada siihen kipinän
- Tue Dec 03, 2024 11:43 am
- Forum: Finn Express
- Topic: FE83 miitti + gastikoulu
- Replies: 4
- Views: 7194
FE83 miitti + gastikoulu
Mielessä uusi miitti helmi-maaliskuulle.
-Uusien gastien ja kipparien koulutusta.
-Makkaran paistoa ja rentoa jutustelua
Paikaksi mietin meritien pursimajaa suomenojalla.
Miltä kuulostaisi?
-Uusien gastien ja kipparien koulutusta.
-Makkaran paistoa ja rentoa jutustelua
Paikaksi mietin meritien pursimajaa suomenojalla.
Miltä kuulostaisi?
- Mon Dec 02, 2024 15:08 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Dirkki - mistä sen pitää kulkea?
- Replies: 20
- Views: 30400
Re: Dirkki - mistä sen pitää kulkea?
Toinen vaihtoehto on laittaa dirkki kulkemaan kakkosreivin ja parin plokin kautta sitlootaan köysilukolle. Mulla menee näin ja on ihan toimiva systeemi. Haasteena toki puomin pois ottaminen syksyllä. Joutuu vetämään aina vetonarun dirkin tilalle.
- Tue Nov 12, 2024 12:58 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: Kutsu syyskokoukseen 2024 30.11 klo 19:00
- Replies: 11
- Views: 19978
Re: Kutsu syyskokoukseen 2024 30.11 klo 19:00
Olen silloin reissussa niin en pääse paikanpäälle. Onnistuuko teams?
- Sat Sep 14, 2024 16:07 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: FE83 miitti 2
- Replies: 10
- Views: 10429
Re: FE83 miitti 2
Muutama vene paikalla. Muutaman pitäisi vielä tulla kunhan ajaa kisansa loppuun. Sunnuntaihin asti ollaan täällä joten hyvin kerkeää vielä mukaan