Keitele-Päijänne kanavaan tekisi mieleni. Ilma mastonkaatoa se ei tule onnistumaan. Kuvia rakenteesta kyllä on, ja toteutus on "lähes selvää", mutta:
FE-74 mastonjalka on alempana kuin luukkutallin korkein kohta. Saranan pitäisi nostaa maston tyveä ylöspäin, jos maston haluaa vaakasuoraan.
Olisiko ...
Search found 4 matches
- Sat Dec 31, 2016 20:03 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: FE-74 Mastonkaato sarana
- Replies: 3
- Views: 7823
- Wed Oct 29, 2014 21:26 pm
- Forum: Tori
- Topic: Halutaan ostaa RIKKINÄISTÄ elektroniikkaa
- Replies: 0
- Views: 1856
Halutaan ostaa RIKKINÄISTÄ elektroniikkaa
Elektroniikkaharrastuksen tiimoilta olisi suunnitteilla jotain controlleripohjaista viritystä veneeseen (FE74). Olisin kiinnostunut ostamaan:
- Tuulimittarin
- Autopilotin
- Lokin
- kaiun
ym.
Ehjiä ei viitti rikkoa. Rikkinäisissä on todennäköisesti osa sensoreista / mekaniikasta ehjänä. Maksan ...
- Tuulimittarin
- Autopilotin
- Lokin
- kaiun
ym.
Ehjiä ei viitti rikkoa. Rikkinäisissä on todennäköisesti osa sensoreista / mekaniikasta ehjänä. Maksan ...
- Sat Jun 07, 2014 21:33 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: FE74 valmistenumeron siainti
- Replies: 5
- Views: 4141
- Fri May 30, 2014 21:36 pm
- Forum: Finn Express
- Topic: FE74 valmistenumeron siainti
- Replies: 5
- Views: 4141
FE74 valmistenumeron siainti
Tuli ostettua FE74 Päijänteelle. Runkokatsastusta tehdessä tuli kysymys valmistenumerosta. En löytänyt, vaikka haeskelin. Onko kellään vinkkiä siainnista?