Pieniä kauneusvirheitä oli matkalla takaisin emkille. Koska ajoimme "lenssiosuuden" vihreällä OD-pallokkaalla, tiesimme ongelmia suntyvän kun kurssi tiukkenee.
Tuo menee saaristokisoissa juuri noin, ja kun tuollaisella OD-spinnulla saa hyötyä aika vähän loppujen lopuksi ja vielä melkein vain ...