Page 1 of 2
Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Mon May 04, 2026 18:11 pm
by Cage
Luokkamestaruuskisat on tänä vuonna Helsinki Regatta for keelboats 13-14.6.
Estelle sai juuri miehistön täyteen ja on tämän myötä IN. Mikä muiden tilanne?
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Tue May 05, 2026 12:39 pm
by Valtteri
Felicia on täysin miehitetty ja tulossa kisoihin
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Wed May 06, 2026 11:10 am
by jil83
Heikolta näyttää, mut selvitetään.
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Wed May 06, 2026 22:42 pm
by MIlli
Paminassa kolmen miehistö tällä hetkellä ja yritämme löytää vielä yhden mukaan.
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Fri May 08, 2026 09:29 am
by harald
Charlotta ei osallistu.
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Mon May 11, 2026 20:38 pm
by jil83
jil83 wrote: Wed May 06, 2026 11:10 am
Heikolta näyttää, mut selvitetään.
Miehistö kasassa eli mukana ollaan!
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Tue May 12, 2026 12:08 pm
by olpalon
Feria tod näk mukana, mahdollisesti raskaasti händicäppinä, mutta kuitenkin.
Ilmo sisällä.
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Wed Jun 03, 2026 00:11 am
by Cage
Estelle on ilmoittautunut. Näyttää siltä että vaaditut 5 venettä saadaan kasaan, joten muutkin osallistumista harkitsevat rohkeasti vaan mukaan!
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Sat Jun 06, 2026 08:22 am
by Cage
Viisi venettä ilmoittautunut, eli luokka järjestetään.
8.6. voi ilmoittautua vielä normihinnalla, sit nousee 50%.
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Fri Jun 12, 2026 12:34 pm
by olpalon
olpalon wrote: Tue May 12, 2026 12:08 pm
Feria tod näk mukana, mahdollisesti raskaasti händicäppinä, mutta kuitenkin.
Ilmo sisällä.
Mukana, ei yhtään händicäppinä, kai ?
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Fri Jun 12, 2026 19:22 pm
by harald
Mitä tarkoitat händicäpillä? Ihan scratch kisana näissä ajetaan. Veneet ovat luokkamitoissa, ekana maalissa voittaa.
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Sat Jun 13, 2026 07:46 am
by Cage
harald wrote: Fri Jun 12, 2026 19:22 pm
Mitä tarkoitat händicäpillä? Ihan scratch kisana näissä ajetaan. Veneet ovat luokkamitoissa, ekana maalissa voittaa.
Tarkoittanee että kyydissä on täysi miehistö.
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Tue Jun 16, 2026 13:15 pm
by harald
MIten meni kisat? Säät ja tuloslistat kertoo vain osan.
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Tue Jun 16, 2026 14:39 pm
by olpalon
Niin hämmentävä tapahtuma sään ja järjestelyjen osalta, että vetää hiljaiseksi.

Cage voisi varmaan antaa kattavimman yleiskatsauksen viikonlopun tunnelmiin ?
Petellä olisi varmaan myös muutama terävä kommentti järjestelyistä, mutta.....
Re: Luokkamestaruus 2026 - Helsinki Regatta
Posted: Tue Jun 16, 2026 18:56 pm
by harald