WHC 9/2010
- harald
- Hallitus
- Posts: 11046
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
WHC 9/2010
Windguru ulottuu näköjään jo viikon päähän. Lupailevat taas noin 20 knotsin kelejä länsilounaasta:
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=420
Katotaan sitten toteutuuko. Pieni seuranta olisi paikallaan.
yr.no sanoo 2 m/s from south-southeast.
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=420
Katotaan sitten toteutuuko. Pieni seuranta olisi paikallaan.
yr.no sanoo 2 m/s from south-southeast.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11046
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
Nyt tarjoilee ex. fmi nyk. ilmatieteenlaitos.fi tyyntyvää 9-6-3 m/s keskiviikoksi.
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/meri.html
Ei hyvä.
Windguru pitäytyy vielä toistaiseksi tuulessa;
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=420
Itse asiassa tarjoavat nousevaa 18-21-22 knotsia (WRF 27km tyyntyvää 18:00 15, 19:00 13 ja vielä 11 knotsia klo. 20:00).
yr.no vurostaan tarjoaa etelänpuoleisia tuulia 5 m/s.
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/meri.html
Ei hyvä.
Windguru pitäytyy vielä toistaiseksi tuulessa;
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=420
Itse asiassa tarjoavat nousevaa 18-21-22 knotsia (WRF 27km tyyntyvää 18:00 15, 19:00 13 ja vielä 11 knotsia klo. 20:00).
yr.no vurostaan tarjoaa etelänpuoleisia tuulia 5 m/s.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11046
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
Helsinki Harmaja
Tuorein säähavainto: 25.8.2010 10:10 Suomen aikaa lounaistuulta 1 m/s; puuska 2 m/s; paine 995,6 hPa; pilvisyys: melkein selkeää (1/8); näkyvyys 16 km.
Jahas. Kuviokelluntaa?
Toisaalta:
Helsinki Kasuuni
Tuorein säähavainto: 25.8.2010 10:10 Suomen aikaa Lämpötila 16,8 °C; kosteus 76 %; kastepiste 12,6 °C; etelätuulta 9 m/s; puuska 10 m/s; paine 995,2 hPa.
Voi olla siis ihan mitä vaan. Ukkosta mainittiin fmi:n sivuilla.
Tuorein säähavainto: 25.8.2010 10:10 Suomen aikaa lounaistuulta 1 m/s; puuska 2 m/s; paine 995,6 hPa; pilvisyys: melkein selkeää (1/8); näkyvyys 16 km.
Jahas. Kuviokelluntaa?
Toisaalta:
Helsinki Kasuuni
Tuorein säähavainto: 25.8.2010 10:10 Suomen aikaa Lämpötila 16,8 °C; kosteus 76 %; kastepiste 12,6 °C; etelätuulta 9 m/s; puuska 10 m/s; paine 995,2 hPa.
Voi olla siis ihan mitä vaan. Ukkosta mainittiin fmi:n sivuilla.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11046
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
Tasaisempia tuulia nyt;
Helsinki Harmaja
Tuorein säähavainto: 25.8.2010 14:30 Suomen aikaa lounaistuulta 7 m/s; puuska 8 m/s; paine 995,2 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.
Helsinki Kasuuni
Tuorein säähavainto: 25.8.2010 14:30 Suomen aikaa lounaistuulta 7 m/s; puuska 8 m/s; paine 994,9 hPa.
Radalla nähdään. Ollikin lähestyy espoota latituden mukaan.
Antti sms:äili (tai yritti, FEisbook:in sisääntulevat sms:ät suljettu) että Merelli hevossalmen sillalla (miten se on sinne päässyt?). Toivottavasti tulossa länteen?
Helsinki Harmaja
Tuorein säähavainto: 25.8.2010 14:30 Suomen aikaa lounaistuulta 7 m/s; puuska 8 m/s; paine 995,2 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.
Helsinki Kasuuni
Tuorein säähavainto: 25.8.2010 14:30 Suomen aikaa lounaistuulta 7 m/s; puuska 8 m/s; paine 994,9 hPa.
Radalla nähdään. Ollikin lähestyy espoota latituden mukaan.
Antti sms:äili (tai yritti, FEisbook:in sisääntulevat sms:ät suljettu) että Merelli hevossalmen sillalla (miten se on sinne päässyt?). Toivottavasti tulossa länteen?
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Jep, Merelli pääsi aamusuihkun jälkeen Haukilahden satamaan eli tulossa ollaan.harald wrote: Antti sms:äili (tai yritti, FEisbook:in sisääntulevat sms:ät suljettu) että Merelli hevossalmen sillalla (miten se on sinne päässyt?). Toivottavasti tulossa länteen?
Kyydissä on ainakin yksi ensikertalainen (purjeveneessä) eli nähtäväksi jää kuinka hommat sujuu...
Antti
S/y Merelli
FIN 2545
S/y Merelli
FIN 2545
No ei se Merelliltä huonosti mennyt, hieman jäi harmittamaan ettei lähdetty itsekin heti spinnuttelemaan loppulegiä mutta teidän ajokulmanne näytti niin "väärältä" että päätettiin ajaa suoraan maalille.
Eli ensimmäistä kertaa käytössä oli uudistettu vitosrata, mikä kyllä tarkoitti valitettavasti slööriä, slööriä ja lisää slööriä. Välissä vähän lenssiä. Mutta lautakunta varmaan pelkäsi tuulen moinausta ja sen takia ei ajattanut esim. kakkosrataa.
Startti meni kelvollisesti, ajoitus ehkä 5s edellä ja piti vähän jarrutella piissä ettei menisi yli. Nopeasti Inferno29 ja AE sutaisivat ohi, mutta muuten sai slöörailla vapaasti kohti pohjoiskeppiä kunnes Lisbethin mallin mukaisesti spinnu ylös ja kai siitä jotain hyötyä oli tai ei, mutta merkillä sitten spinnu ylös ja sivuvastaista Miessaaren punaiselle poijulle missä spinnu ylös. Lenssi oli aika plattista, pari jiippiä tuli tehtyä ja lopulta kokeiltiin vielä josko spinnu kantaisi vihreältä takaisin lähtölinjalle toista kierrosta varten, no ei kantanut.
Toisella kierroksella tuli havaittua pari asiaa:
1. Charlottan venevauhti on käsittämätön
2. Olisi pitänyt pitää spinnu ylhäällä viimeisellä vihreällä, Merelli jatkoi spinnulla ja me ei joten turpiinhan siitä tuli.
Toisaalta vähän epäilen että jos olisimme lähteneet spinnuskabaan Merellin kanssa niin Charlotta olisi päässyt vapaissa ohi molemmista.
Kokonaissijoitus todnäk n. 7./13, kärkiveneet pääsivät aivan liian kauas kevyessä tuulessa ja toisaalta Tyyne ja T-Mini pysyivät aivan kannassa kiinni. Guy 27 Ellidakin saattoi olla aivan liian lähellä. Mutta minkäs teet kun kovempaa ei pääse.
Eli ensimmäistä kertaa käytössä oli uudistettu vitosrata, mikä kyllä tarkoitti valitettavasti slööriä, slööriä ja lisää slööriä. Välissä vähän lenssiä. Mutta lautakunta varmaan pelkäsi tuulen moinausta ja sen takia ei ajattanut esim. kakkosrataa.
Startti meni kelvollisesti, ajoitus ehkä 5s edellä ja piti vähän jarrutella piissä ettei menisi yli. Nopeasti Inferno29 ja AE sutaisivat ohi, mutta muuten sai slöörailla vapaasti kohti pohjoiskeppiä kunnes Lisbethin mallin mukaisesti spinnu ylös ja kai siitä jotain hyötyä oli tai ei, mutta merkillä sitten spinnu ylös ja sivuvastaista Miessaaren punaiselle poijulle missä spinnu ylös. Lenssi oli aika plattista, pari jiippiä tuli tehtyä ja lopulta kokeiltiin vielä josko spinnu kantaisi vihreältä takaisin lähtölinjalle toista kierrosta varten, no ei kantanut.
Toisella kierroksella tuli havaittua pari asiaa:
1. Charlottan venevauhti on käsittämätön
2. Olisi pitänyt pitää spinnu ylhäällä viimeisellä vihreällä, Merelli jatkoi spinnulla ja me ei joten turpiinhan siitä tuli.
Toisaalta vähän epäilen että jos olisimme lähteneet spinnuskabaan Merellin kanssa niin Charlotta olisi päässyt vapaissa ohi molemmista.
Kokonaissijoitus todnäk n. 7./13, kärkiveneet pääsivät aivan liian kauas kevyessä tuulessa ja toisaalta Tyyne ja T-Mini pysyivät aivan kannassa kiinni. Guy 27 Ellidakin saattoi olla aivan liian lähellä. Mutta minkäs teet kun kovempaa ei pääse.
- risto
- kokelas
- Posts: 201
- Joined: Wed Oct 30, 2002 10:24 am
- Location: Tapiolan itäinen satamakaupunki
- Contact:
Oltiin ensimmäistä kertaa kokeilemassa, miten Inferno liikkuisi kisaolosuhteissa ja ihan kivastihan se liikahti myös keulakannelta katsottuna.
Ehkä hämmentävin osa koko illan kilpailua oli VU:n radan kiertäminen spinnu kokoajan ylhäällä. Kuinka korkealle tuuleen sillä oikein pääsee?! Myös venda spinnulla oli aika erikoisen näköistä. Nopeaa se ei ollut, mutta onnistui.
Hienon näköistä oli kyllä katsoa, kun FE-fliitti ajoi melkoisen lähellä toisiaan koko kisan.
Ehkä hämmentävin osa koko illan kilpailua oli VU:n radan kiertäminen spinnu kokoajan ylhäällä. Kuinka korkealle tuuleen sillä oikein pääsee?! Myös venda spinnulla oli aika erikoisen näköistä. Nopeaa se ei ollut, mutta onnistui.
Hienon näköistä oli kyllä katsoa, kun FE-fliitti ajoi melkoisen lähellä toisiaan koko kisan.
Joo, naureskeltiin kanssa Pallen kanssa kryssillä että sehän on tähän asti ajanut kryssit aina ihan väärällä purjeella kun genaakkerillakin kulkee
FE-fliitti toisaalta pysyi hyvin kasassa kun me toimittiin tulppana ja eivät sieltä muut päässeet paskoista ohi, paitsi nyt sitten Merelli kun se lähti kokeilemaan alabanaania maalisuoralla.
Muistan joskus JS:llä kryssineemme genaakkerilla maaliintulon jälkeen 25 asteen apparentteja, eli sikäli sopivissa tuulissa se toimii yllättävänkin ylös. Vauhtia oli siinä ehkä 4-5 solmua, eli TWA:ta voi siitä sitten naputella. Takanatulleessa LutraLutrassa ainakin naureskeltiin sitten satamassa meidän kryssipurjeelle.
FE-fliitti toisaalta pysyi hyvin kasassa kun me toimittiin tulppana ja eivät sieltä muut päässeet paskoista ohi, paitsi nyt sitten Merelli kun se lähti kokeilemaan alabanaania maalisuoralla.
Muistan joskus JS:llä kryssineemme genaakkerilla maaliintulon jälkeen 25 asteen apparentteja, eli sikäli sopivissa tuulissa se toimii yllättävänkin ylös. Vauhtia oli siinä ehkä 4-5 solmua, eli TWA:ta voi siitä sitten naputella. Takanatulleessa LutraLutrassa ainakin naureskeltiin sitten satamassa meidän kryssipurjeelle.
- harald
- Hallitus
- Posts: 11046
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
Joo, ei tästä kisasta jää paljon kerrottavaa. Paska ratavalinta, paska tuuli, paska startti, paska kaikki.
Allekirjoittanut, Sampsa skuuteissa ja Réa keulassa.
Antti FEneitten nopeimpana saa nyt vuorostaan kirjoittaa perusteellisen jutun siitä miten meni. Kirjoitan vuorostani sitten kun olemme ehkä joskus taas FEne fleetin nopein.
Ihan tyhmä tuo rata, sivutuuli, lenssi, sivutuuli, sivutuuli, lenssi, sivutuuli. Mikä kisa se semmoinen on?
Oh well. Track tulee kohta.
Millä tavalla Charlottan venevauhti on käsittämätön? Ei kertaakaan päästy Olgasta ohi niin itse nostan hattua Olgalle miten taktisesti järkevästi ajoitte koko kisan, riittävällä nopeudella. Charlottan alakerta pitää kyllä nyt hieroa kunnolla ennen lauantaita.
Allekirjoittanut, Sampsa skuuteissa ja Réa keulassa.
Antti FEneitten nopeimpana saa nyt vuorostaan kirjoittaa perusteellisen jutun siitä miten meni. Kirjoitan vuorostani sitten kun olemme ehkä joskus taas FEne fleetin nopein.
Ihan tyhmä tuo rata, sivutuuli, lenssi, sivutuuli, sivutuuli, lenssi, sivutuuli. Mikä kisa se semmoinen on?
Oh well. Track tulee kohta.
Millä tavalla Charlottan venevauhti on käsittämätön? Ei kertaakaan päästy Olgasta ohi niin itse nostan hattua Olgalle miten taktisesti järkevästi ajoitte koko kisan, riittävällä nopeudella. Charlottan alakerta pitää kyllä nyt hieroa kunnolla ennen lauantaita.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
Porkkalasta kun posottelin tulemaan täysin plattikseen, olin ihan varma että ampuisivat kolmosradan, kun siinä olisi ollut ihan suora kryssi-lenssipätkä.
No, ei se mitään, tämä taisi olla historian ensimmäinen kerta tällä radalla? Onneksi löytyi orderit läppäriltä, kun pelkän kartan perusteella oltaisiin kierretty rata väärään suuntaan.
Meillä oli veneessä tänään Mikko, Ville ja Ilmari. Startissa meillä oli aika vähän hukassa, mutta ei se nyt aivan surkea ollut. Ei vaan taas tämä kevyt keli kulkenut, mutta kivaa oli purjehtia.
No, ei se mitään, tämä taisi olla historian ensimmäinen kerta tällä radalla? Onneksi löytyi orderit läppäriltä, kun pelkän kartan perusteella oltaisiin kierretty rata väärään suuntaan.
Meillä oli veneessä tänään Mikko, Ville ja Ilmari. Startissa meillä oli aika vähän hukassa, mutta ei se nyt aivan surkea ollut. Ei vaan taas tämä kevyt keli kulkenut, mutta kivaa oli purjehtia.
Olli Niemi
- harald
- Hallitus
- Posts: 11046
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
Ranking ennen tämän päivän luikuttelua;
Code: Select all
Sijoitus Etunimi Sukunimi Seura Purjenumero Veneen nimi Venetyyppi LYS-luku Osakilpailutulokset Yhteispisteet
1. Harald Hannelius NJK FIN-2674 Charlotta FE-83 1.07 2 (6.82) - (0.00) 4 (6.36) 3 (7.61) - (0.00) 1 (7.89) 1 (9.54) 1 (9.54) 47.75
2. Olli Niemi HSK FIN-2741 Lisbeth FE-83 1,07 3 (5.66) 1 (9.27) 6 (4.57) 5 (5.95) 3 (6.31) 2 (6.11) - (0.00) 2 (8.15) 46.02
3. Palle Eklund hsk FIN 9152 VindUngen FG 28e 1,14 1 (8.48) 2 (7.80) - (0.00) 1 (9.76) 2 (7.37) - (0.00) 5 (5.47) 7 (3.68) 42.55
4. Petri Sane Smer FIN-2949 St. Olga FE-83 1,07 4 (4.49) 6 (3.91) 7 (3.68) 8 (3.48) 5 (4.18) 3 (4.84) 6 (4.57) 6 (4.57) 33.73
5. Olli Mustonen EM FIN 3730 T-Mini Teemin 0,99 (LYS todistus) - (0.00) - (0.00) 3 (7.25) 4 (6.78) 1 (8.93) DNF (0.00) 2 (8.15) 10 (1.00) 32.10
6. Niko Roschier EMK FIN-746 Devon H-vene 1,08 - (0.00) 3 (6.83) OCS (0.00) 6 (5.13) 4 (5.24) 4 (3.56) 3 (7.25) - (0.00) 28.01
7. Kaarlo Vennervirta EMK FIN-10008 Tyyne RJ85 1,05 - (0.00) 5 (4.88) 2 (8.15) 7 (4.30) - (0.00) - (0.00) - (0.00) 5 (5.47) 22.80
8. Atte Stambej emk fin 7465 Mary Finnflyer 31 1.12 - (0.00) 8 (1.97) 1 (9.54) 2 (8.43) - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) 19.94
9. Johannes Kankare YP FIN-239 Ida Maria H-vene 1,08 5 (3.33) 4 (5.86) - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) 4 (6.36) - (0.00) 15.54
10. Panu Ranta OV FIN 2216 Anneli FE-83 1,07 - (0.00) - (0.00) - (0.00) 9 (2.65) - (0.00) 5 (2.28) 9 (1.89) 4 (6.36) 13.18
11. Timo Urala EMK FIN-984 American Beauty Albin Express 1,12 - (0.00) 9 (1.00) 5 (5.47) - (0.00) 6 (3.12) - (0.00) - (0.00) 9 (1.89) 11.48
12. Antti Salovuori MP FIN2545 Merelli FE83 1,07 - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) 3 (7.25) 7.25
13. Ville Valtonen Trip FIN 2979 Trip Tease FE83 1,07 6 (2.16) 7 (2.94) 9 (1.89) DNF (0.00) - (0.00) DNS (0.00) - (0.00) - (0.00) 7.00
14. Torbjörn Koivisto EMK FIN-7220 S/Y Kikka X-79 1,14 DNF (0.00) - (0.00) 8 (2.79) 10 (1.83) 8 (1.00) - (0.00) 10 (1.00) - (0.00) 6.61
15. Henrikki Talvitie HVK FIN-728 Elle H-vene 1,08 - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) DNS (0.00) 7 (3.68) 8 (2.79) 6.47
16. Magnus Silen NJK FIN 5454 Extempore X-79 1,14 - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) 8 (2.79) - (0.00) 2.79
17. Annukka Marjamaa TPS FIN 757 Vanilia H-Vene 1,08 - (0.00) - (0.00) - (0.00) - (0.00) 7 (2.06) - (0.00) - (0.00) - (0.00) 2.06
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
No te taisitte ottaa kiinni lähemmäs kahdensadan metrin eron ja ohittaen samalla 2 muuta FE:tä ja meidätkin olisitte ohittaneet jos matkaa olisi ollut edes 100m enemmän. Ja tämä siis käytännössä jonossa ajaen ilman kummoisia mahdollisuuksia laidanvaihtoihin yms.harald wrote: Millä tavalla Charlottan venevauhti on käsittämätön? Ei kertaakaan päästy Olgasta ohi niin itse nostan hattua Olgalle miten taktisesti järkevästi ajoitte koko kisan, riittävällä nopeudella. Charlottan alakerta pitää kyllä nyt hieroa kunnolla ennen lauantaita.
Lisbeth kulki järkyttävän kovaa alun spinnuslöörillä, mutta laidanvaihdos ekalla lenssillä koitui teille kohtaloksi. Paha siten sanoa mikä on oikea ratkaisu tuollaisessa tilanteessa, jäädä siihen Merellin peittoon, mutta eipä siinä Merellikään kauas pääse, vai jiipata pois ja tässä tapauksessa sitten jäädä entistäkin enemmän jälkeen.
Pienen luokan tulokset pikaisesti laskettuna:
1. Bice
2. T-Mini
3. VU
6. Merelli
7. Olga (tsiisus, olenko ennustaja vai vain saamarin taitava laskemaan tasoituksia merellä)
8. Charlotta
9. Lisbeth
Anneli 12.
Ja kun Olgalla on kisasarja nyt kasassa ja yksi kisa ammutaan niin sanoisin että loppusijoitus sarjassa tulee olemaan 6. Tyyne ja T-mini nousevat vielä ohi, Devonilla tekee tiukkaa mutta on sekin mahdollista.
Eli sijoitus sikäli parani pykälän, mutta kokonaispistesaldo Fe-rankingiin taitaa tippua johtuen pienemmästä osallistujamäärästä...
1. Bice
2. T-Mini
3. VU
6. Merelli
7. Olga (tsiisus, olenko ennustaja vai vain saamarin taitava laskemaan tasoituksia merellä)
8. Charlotta
9. Lisbeth
Anneli 12.
Ja kun Olgalla on kisasarja nyt kasassa ja yksi kisa ammutaan niin sanoisin että loppusijoitus sarjassa tulee olemaan 6. Tyyne ja T-mini nousevat vielä ohi, Devonilla tekee tiukkaa mutta on sekin mahdollista.
Eli sijoitus sikäli parani pykälän, mutta kokonaispistesaldo Fe-rankingiin taitaa tippua johtuen pienemmästä osallistujamäärästä...
Last edited by Petri on Wed Aug 25, 2010 22:38 pm, edited 2 times in total.
- harald
- Hallitus
- Posts: 11046
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
No Merellin ohittaminen ei ollut vaikeaa, skuutit taisivat olla sivutuuliosuudella lukossa
Lisbethin ohitus onnistui salakavalalla ala-banaanilla, ensin spinnulla jonkun matkaa ja sen jälkeen genoalla ylemmäs. Tämähän on tosin ihan perus VMC-juttua jonka kaikki jo osaavat.
Teistä emme olisi päässeet millään ohi ennen maalia, kaikki vaihtoehdot oli jo pöydällä ja pelattu. Ihan fiksusti purjehditte, etenkin sen tokan lenssin kun peitimme teidät. Ensi kerralla vedätte sata lasissa maaliin asti niin olette nopein.
Se on pakko sanoa että tiukkaa seilaamistahan tuo kyllä oli, vieri vieressä totuttua enemmän. Olgan p-se on harvinaista herkkua meiile.
Lisbethin ohitus onnistui salakavalalla ala-banaanilla, ensin spinnulla jonkun matkaa ja sen jälkeen genoalla ylemmäs. Tämähän on tosin ihan perus VMC-juttua jonka kaikki jo osaavat.
Teistä emme olisi päässeet millään ohi ennen maalia, kaikki vaihtoehdot oli jo pöydällä ja pelattu. Ihan fiksusti purjehditte, etenkin sen tokan lenssin kun peitimme teidät. Ensi kerralla vedätte sata lasissa maaliin asti niin olette nopein.
Se on pakko sanoa että tiukkaa seilaamistahan tuo kyllä oli, vieri vieressä totuttua enemmän. Olgan p-se on harvinaista herkkua meiile.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020
- harald
- Hallitus
- Posts: 11046
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: P-helsinki
- Vene: Charlotta
- Contact:
No, onneksi Bice oli mukana kokonaisrankingia ajatellen, ja se että T-mini oli vielä ennen VU:ta on kai vielä OK. Miten Ellida sitten? Tyyne on varmaan korkealla myös, ollessaan peräpeilissämme maalisuoralla.
http://se.itmill.com/ilmoittautuminen/r ... esults=186
http://se.itmill.com/ilmoittautuminen/r ... esults=186
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020