Perjantaiillan asennussession tuloksia:
Kohtuuvaikea asentaa, sillä kulkuvalon johto tulee epäkeskeisesti ulos, ja sen
vetäminen toista kautta on aika vaikeaa sillä tilaa asennuskehikossa ei ole johdon
vetämiseen toista kautta. PIkkaisen sai säveltää ja porailla kehikkoa, mutta nyt
ne istuvat hyvin. Harmi että alkup. pellin yksi pistehitsi ratkesi tuossa, pitänee
hoitaa sitten samaan aikaan kun teetetään kaidetolppia ja perän pulpitti.
Nuo keulassa olevat ovat siis kytketty sarjaan. Löysinpä sokeripalan myös
ankkuriboksita(!) ja vedin siis nyt tuolla lamppujen mukana tulleella johdolla
jatkon keulapiikin hyllylle. Ihme että alkup. kulkuvalo on toiminut noinkin hyvin.
Johtojen uusintaveto oli myös haastavaa, molempien keulavalojen johdot
eivät sopineet pushpitin ja kannen reiästä, vaan jouduin juottamaan sarja-
kytkennän melko lähelle valoja, kolminkertaisen kutistesukan ja rasvan
suojaamana. Perän johdon vetäminen oli hiukan helpompaa.
Perävalo yksinään vei 1,4A, eli arvatenkin keula+perä yhdessä luokkaa 2,8A.
Nämä LED-valot vievät 0,1-0,2A (skaala mittarissa ei riitä, arvaan siis että
luokkaa 0,15A eli 20:s osa alkuperäisestä). Jos siis 0,15A niin se on tuhannes-
osa akuston nimelliskapasiteetistä!