Onko näin parin vuoden jälkeen kertynyt kokemuksia tästä jaettavaksi asti? Vieläkö valinta kohdistuisi samaan?harald wrote: Mon Jun 12, 2023 11:36 am Tuli nyt sittenkin ostettua tuo kosketusnäytöllinen. Ei se kyllä 0,5 A vie. Kun laitan päälle ja pois en näe eroa mun kulutusmittarissa joka mittaa kymmenesosa ampeereita.
20230609_165229.jpg20230609_144652.jpg20230607_151455.jpg20230609_143057.jpg
Aikamoista ryöstyä nuo SeatalkNG liittimet. 28 € tuosta pienestä adapterista.
Uudet katsastusvaatimukset
-
Guest
Re: Uudet katsastusvaatimukset
- harald
- Hallitus
- Posts: 11557
- Joined: Thu Sep 19, 2002 14:32 pm
- Location: Sibbo
- Vene: Charlotta
- Contact:
Re: Uudet katsastusvaatimukset
On toiminut. Ehkä vähän turha tuo näyttö, mutta tuulimittari sisällä on ollut ihan kiva kun on pitänyt kelejä jossain. Aika vähän käytän vhfää, katsastusvaruste ennemmin.
FIN-2674 s/y Charlotta [Mielipiteet on mielipiteitä] GSM: +358 50 594 1020