Page 3 of 3
Posted: Mon Jun 06, 2011 14:57 pm
by elmo
Mistä tuo lista on ostettu!

Posted: Tue Jun 07, 2011 09:40 am
by harald
Tuo on se lista jota mm. svb.de tarjoaa luukun lisävarusteena. Sahasin siitä melko paljon pois.
Re: Luukku
Posted: Thu Jun 11, 2026 10:03 am
by harald
Tuli jutettua uuden FEneilijän kanssa ja totesimme että hinnat ovat nousseet. Tämä Gebo Flushline 560x560 30 on nykyään 700 € euroa
https://www.svb.de/de/gebo-flushline-lu ... 65-mm.html
Re: Luukku
Posted: Thu Jun 11, 2026 21:35 pm
by Cage
Meidän Gebo on alkanut vuotaa kehikon saumasta. Pitää yrittää saada sinne jollain pienellä ruiskun päällä epoksia jossain vaiheessa.