Page 3 of 7
Posted: Fri Jul 15, 2011 13:57 pm
by harald
Posted: Sat Jul 16, 2011 21:04 pm
by Artsi
Istuskellaan täällä Vuosnaisten laiturissa sadekuuroissa ja ihmetellään maailman menoa. Hiukan harmittaa, ettei pääse mukaan. Saisi varmaan aika mielenkiintoisen mittakirjan nykyisen seilisetin mukaan: Furex ja ykkönen pari neliötä teitä pienempi! Entisenä Polarispurjehtijana kiehtoisi ajatus purjehtia alkuperämaan veneilijöitä vastaan tällaisella "kelluvalla vessalla"!
Posted: Mon Jul 18, 2011 19:52 pm
by elmo
Onko sulla se mun Genua ?Otan osaa minäkin oon ollut kelluvassa vessasa .Mut en enää!
Posted: Wed Jul 20, 2011 18:01 pm
by Kimmo L
Mikäli vanhat tavat toistuvat, niin virolaisista viimeiset ilmoittauttuvat kisapäivän aamuna... Ovat kyllä itse sanoneet että tulevat joukolla mukaan (myös nelosluokkaan) joten sinne mukaan vaan. Ja suomalaisten tapoihinhan kuuluu ilmoittautua vähän etukäteen.
Kimmo L
Posted: Thu Jul 21, 2011 20:47 pm
by Petri
Tjoh, BOW:iin sitten pitänee raahautua. Töistä johtuen siirryn varmaan toiminta-alueelle vasta torstai-iltana, mutta lauttaa en ole vielä varannut eli jos joku tutuntapainen purjehtija on menossa myös paikalle vasta illalla niin voi vihjailla niin ei tarvitse tappaa aikaa ihan yksin.
Paluukyydin osalta olenkin jo pistänyt agentin toimiin (liekö tehnyt tosin vielä mitään asialle) josko vaikka mahtuisi kahvilaivan kyytiin

Posted: Sun Jul 24, 2011 21:35 pm
by Kimmo L
Kahvila lähtee kotimatkalle Espooseen heti kun pääsee. eli jos tulee (!) palkinto niin sitten vähän myöhemmin... Mukaan pääsee kun vaan tulee laiturille kuikuilemaan.
Kimmo L
Posted: Mon Jul 25, 2011 00:16 am
by harald
Samoja suunnitelmia meilläkin. Charlotta siirtyy joko keskiviikkoillan tai torstaipäivän aikana pelipaikalle.
Lupaavaltahan tämä vaikuttaa kun tänään tuli kolme venettä lisää nelosluokkaan. Jos tahti jatkuu niin kymmenen venettä ja SM 2012 ei ole mahdottomuus. Suomalaisia veneitä saisi tulla myös. Esim. eräs itäsyndikaatin Stillin piirtÄmÄ sopisi varmaan neloseen?
Uusimmat ovat varmaan polariksia, jos gphsta arvelee?
Posted: Sun Jul 31, 2011 17:49 pm
by harald
Harmittavan lähelle menee, seitsemän venettä pikkuluokassa tällä hetkellä. Vielä kerkeää mukaan, jos se on rahasta kiinni niin maksan vaikka sen jälki-ilmoittautumiserotuksen teidän puolesta.
Kymmenen venettä kun saisi, niin olisi SM-status ensi vuonna.
http://bow.fi/bow/index.php?option=com_ ... 58&lang=en
Posted: Sun Jul 31, 2011 18:22 pm
by Petri
harald wrote:
Kymmenen venettä kun saisi, niin olisi SM-status ensi vuonna.
No ei tuo mikään varsinainen raja ole, kyllähän sen rajan saa tiputettua jos niin anoo ja argumentoi sitä luokkajaolla yms.
Sikäli kyllä eipä noita ORCi4-veneitäkään paljoa taida olla Suomessa (eli käytännössä pk-seudulla BOW:n sijainnin takia, haittapuolenahan tuossa on juuri se ettei länsirannikolta ihan helpolla lähdetä mukaan) eli sun pitäisi ehkä kohdistaa huutelu virolaisille nettipalstoille

Posted: Thu Aug 04, 2011 12:55 pm
by asalovuo
Nyt sitten odotellaan vain Charlotan tuloksia ja raportteja.
Vene ja miehistö on ainakin kunnossa ja siten ainakin omat odotukset on korkealla. Toivottavasti sarja alkaa Hangon tapaan 1,1,1... ja jatkuu samanlaisen loppuun asti eli
ei suoritus paineita
Onnea kisaan!
PS.
Harmi, ettei Merelli päässyt näihin karkeloihin mukaan

Posted: Fri Aug 05, 2011 12:48 pm
by asalovuo
harald wrote:Harmittavan lähelle menee, seitsemän venettä pikkuluokassa tällä hetkellä. Vielä kerkeää mukaan, jos se on rahasta kiinni niin maksan vaikka sen jälki-ilmoittautumiserotuksen teidän puolesta.
Kymmenen venettä kun saisi, niin olisi SM-status ensi vuonna.
http://bow.fi/bow/index.php?option=com_ ... 58&lang=en
ORC4 luokan tulosliuskalla näyttäisi olevan yhdeksän venettä...
http://www.bow.fi/bow/index.php?option= ... 55&lang=en
Posted: Fri Aug 05, 2011 22:52 pm
by harald
Oho, tuota en itse tiennyt. Merelli kipin kapin piritaan!
Tänään roikuttiin komeasti mukana viidenv tunnin ajan, ensin neljä tuntia ap lipun alla. Sitten tuuli loppui ja ei ollut ohjailuvauhtia kolmeen tuntiin. Komitea soitti ja pisti pelin poikki kolmosen ja nelosen kohdalta, jota ennen keskuskeltiin jo tunnin verran koneen käynnistämisestä.
Lupaavalta näyttää, lähdöissä saa näköjään tilaa. Huomenna sitten ehkä tuloksia.
Posted: Sat Aug 06, 2011 18:46 pm
by harald
asalovuo wrote:Nyt sitten odotellaan vain Charlotan tuloksia ja raportteja.
Vene ja miehistö on ainakin kunnossa ja siten ainakin omat odotukset on korkealla. Toivottavasti sarja alkaa Hangon tapaan 1,1,1... ja jatkuu samanlaisen loppuun asti eli
ei suoritus paineita
Onnea kisaan!
PS.
Harmi, ettei Merelli päässyt näihin karkeloihin mukaan

No todella harmi!
Tilasit pelkkiä ykkösiä, saamasi pitää! Kolmella sellaisella lähdetään ajamaan huomenna.

Posted: Sat Aug 06, 2011 21:15 pm
by asalovuo
...hyvältä näyttää! Ero seuraavaankin näyttää vakuuttavalta eli jatkatte samaan malliin niin hyvä tulee

Posted: Sat Aug 06, 2011 21:56 pm
by Petri
Charlotta tosiaan veti aika vakuuttavaa sarjaa. Meillä taas (3-luokka) ei nyt ole mennyt ihan niin vahvasti, kun venevauhdin kanssa on ongelmia niin näissä karkeloissa sijoitukset ovat automaattisesti jumboluokkaa kun ne perus-viikkokisa-tykinruokaveneet ovat poissa.
Sekin on tavallaan hauskaa, miten huolimatta kymmenistä saaristokisoista sitä vieläkin keksii reittitaktiikkaa vasta jälkikäteen. Vaikka yläbanaanin käsite on selvä ja taktiikan mennessä pieleen haitat aika maltilliset, niin miksi ihmeessä sitä tajuaa ko. vaihtoehdon vasta sitten maissa ja vesillä yhä yrittää ajaa vain suoraa kurssia.
Kaitpa se erottaa sitten hyvät purjehtijat keskinkertaisista, että ne oikeat ratkaisut tulevat mieleen kun niitä tarvitaan, eikä vasta jälkikäteen.