Code: Select all
<time>2008-08-31T08:24:15Z</time>

Code: Select all
<time>2008-08-31T08:24:15Z</time>
Eikös Beige ole vähän niinkuin synonyymi likaiselle/kulahtaneelle valkoiselle239 wrote:Beigeksi olen väriä nimittänyt..
RTFA, eli tallennat babelilla pcx-muotoon, ja sitten taas gpx-muotoon niin se on siinä.Petri wrote:Muttajoo, trackista, mä en kyllä nyt oikein tiedä mitä teen erilailla kun gpsbabelissa ei tunnu olevan mitään tuollaista filtteröintiä, mutta jotenkin olen kuitenkin onnistunut viime vuonna filtteröimään ne tuhannesosat pois.
Jos ensimmäinen merkki on lähtölinjasta suuntaan 270 astetta ja poijulta rata jatkuu suuntaan 90 astetta, niin kummin päin se merkki kierretään? Myötä vai vastapäivään?harald wrote: Jos ordereissa lukee että merkki A pitää ohittaa länsipuolelta niin en näe mitä ongelmaa siinä on. Etenkin jos seuraava merkki on aina idässä. Jos "specified side" on länsipuoli, se on tuskin sääntöjen vastaista tai edes pieni synti.
Tähän Tapsa jo kirjoittikin että lautakunta pyrkii näissä tapauksissa sijoittamaan sen vastatuulimerkin niin, ettei sen kiertosuunnasta (ei silmukkaa-vaatimus) synny epäselvyyttä.vvoltti wrote:Jos ensimmäinen merkki on lähtölinjasta suuntaan 270 astetta ja poijulta rata jatkuu suuntaan 90 astetta, niin kummin päin se merkki kierretään? Myötä vai vastapäivään?harald wrote:Jos ordereissa lukee että merkki A pitää ohittaa länsipuolelta niin en näe mitä ongelmaa siinä on. Etenkin jos seuraava merkki on aina idässä. Jos "specified side" on länsipuoli, se on tuskin sääntöjen vastaista tai edes pieni synti.
Otan osaa, ehkä sinäkin kohta pääset vesille?vvoltti wrote: Ja syistä puheenollen, en perkele todellakaan ole päässyt purjehtimaan.
Emäsalossako? Mikä vene muuten?vvoltti wrote:Viikonloppuna tarjoankin vapaaehtoisille ratakuvausseminaarin, joka pidetään Porvoossa veneen alla.
Saattaa olla että innokkaana ylläpitäjänä korjailin viime vuonna joitain Petrin trackeja, ei pysty muistamaan varmaksi. Eli ehkä Petrin muisti ei pätkikään pahasti:)Petri wrote:
Joo, tuolla se ongelma varmaan ratkeaa, mutta miksi näin tapahtuu, on se mikä mua kiinnostaa, koska on aivan varma etten viime vuonna tallennellut dataa missään vaiheessa PCX:ksi.