Page 2 of 2

Re: Homeveneen peruskorjaus / Vinkit otetaan vastaan!

Posted: Thu Mar 19, 2026 22:55 pm
by Viljami
MIlli wrote: Wed Mar 11, 2026 22:12 pm Huomasin lomakuvia selaillessa bonganneeni Emelien Hangon laiturissa viime kesänä. Oltiin samassa laiturissa (Pamina).
Joo siellä tuli ykso vklp notkuttua kun puoliso käväisi junalla Helsingissä polttareissa. Taisi muutamakin FE olla laiturissa. Cage kävi myös moikkaamassa ja tsekkaamassa mihin kuntoon vene rempan myötä päätyi.