Joo siellä tuli ykso vklp notkuttua kun puoliso käväisi junalla Helsingissä polttareissa. Taisi muutamakin FE olla laiturissa. Cage kävi myös moikkaamassa ja tsekkaamassa mihin kuntoon vene rempan myötä päätyi.MIlli wrote: Wed Mar 11, 2026 22:12 pm Huomasin lomakuvia selaillessa bonganneeni Emelien Hangon laiturissa viime kesänä. Oltiin samassa laiturissa (Pamina).